Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Dus dat kontengelik is onderbouwde kritiek?

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barret Wallace
    Hey thanks

    ık zıt n nog ın turkey en ık ga mogen ff wat dıper ın p jullıoe replıe

    maar voordat men vlıetuıg vertrekt wıl ık no 1 dıng zeggen

    My recordıngs are done wıth a v-amp 2 dırectly ınto a 15 dollar SB lıve


    ık en bosch zeıden eerst dat het een engl was om te kıjken of jullıe het engzıns zouden geloven :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

    ık kan maar tot 1 conclusıe komen men v-amp klınkt als een beest, een woest beest.
    Had ik kunnen verwachten, maarja, geluidsopnames zeggen mij ook helemaal niets. Ik hoor dagelijks ongeveer 3 soudnsamples van allerlei bekende amp via het harmony cecntral forums en ik heb de beste amps als grote schijt gehoord en de slechtste amps als een enorm toonorgasme. Verder had ik al wel zon vermoeden omdat je toon nou neit echt bepaald veel anders klonk dan dat ik gewend was.

    Verder wil ik nog eens over je gedrag beginnen, ik vind het ok als je dit soort dingen doet, maar dan meot je wel een beetje rekening houden met anderen, want de manier waarop is heel belangrijk en jij komt, op dit moment, behoorlijk arrogant/denigerend/uit de hoogte over/kleinerend over. Kan aan mij liggen, maar misschien is het handig ook op internet wat meer aan je sociale kanten te denken, heeft alleen maar voordelen.
    pokkel'n

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barret Wallace
    Hey thanks

    ık zıt n nog ın turkey en ık ga mogen ff wat dıper ın p jullıoe replıe

    maar voordat men vlıetuıg vertrekt wıl ık no 1 dıng zeggen

    My recordıngs are done wıth a v-amp 2 dırectly ınto a 15 dollar SB lıve


    ık en bosch zeıden eerst dat het een engl was om te kıjken of jullıe het engzıns zouden geloven :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

    ık kan maar tot 1 conclusıe komen men v-amp klınkt als een beest, een woest beest.
    Had ik kunnen verwachten, maarja, geluidsopnames zeggen mij ook helemaal niets. Ik hoor dagelijks ongeveer 3 soudnsamples van allerlei bekende amp via het harmony cecntral forums en ik heb de beste amps als grote schijt gehoord en de slechtste amps als een enorm toonorgasme. Verder had ik al wel zon vermoeden omdat je toon nou neit echt bepaald veel anders klonk dan dat ik gewend was.

    Verder wil ik nog eens over je gedrag beginnen, ik vind het ok als je dit soort dingen doet, maar dan meot je wel een beetje rekening houden met anderen, want de manier waarop is heel belangrijk en jij komt, op dit moment, behoorlijk arrogant/denigerend/uit de hoogte over/kleinerend over. Kan aan mij liggen, maar misschien is het handig ook op internet wat meer aan je sociale kanten te denken, heeft alleen maar voordelen.
    Relax!

    Als dit grapje voor jou arrogant/denigerend/uit de hoogte over komt dan zegt dat in mijn ogen meer iets over hoe jij de dingen zou willen zien, dan over hoe de dingen zijn. Jammer. :-? Je hebt het over rekening houden met anderen, maar doel je niet alleen op je zelf? En lees dit nou alsjeblieft niet als een aanval o.k.! (Jij jouw constatering, ik de mijne, ... klaar).
    Elke beperking is een verrijking.

  4. #44

    Standaard

    WOEHAAAAAAAAAAAA!!!!!
    The heat is on mothafuckah's!!!!!!!!

    Mkay, ik ga nu weg (Uitmarkt), ben waarschijnlijk laat thuis, jongens, maak er wat van, laat me genieten als ik terug ben .

  5. #45
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    @roadkill -- samen in 1 ruimte spelen komt binnenkort !!!
    ik moet wel ff wat bijoefenen :S want ik wil graag die cacophony achteige shit doen speed metal syphdfmomogies enzo als bosch dat ok vindt :P


    @neg k3 fan nope niks van angelo


    @predator ''hoe kom je aan zulke snelle preciese vingers''

    :-? :-? :-? deze solo is kenkersimpel het is maar wat getap enzo jij kan em ook weet ik zeker


    @lupoloco xray eyes ruled zeker, maar er komt binnenkort een black cat opname aan


    @predator Ik zeg niet dat het geen V-Amp2 kan zijn, want het klinkt namelijk echt precies als 1 van mijn presets maar dan zonder delay erop en meer gain en dat kan ik zo bijstellen.

    right on predator (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) !!! :-D


    @anders destium
    hehe dat rustige stukje was ff een probeersel

    kwam omdat ik net voor die opname echo etudes had gezien :-D :-D :-D


    @neg k3 fan

    YES precies de reactie die ik wou hebben :razz:


    arrogant/denigerend/uit de hoogte over/kleinerend over
    hmm waarom geef je synoniemen?


    hmm anyway het was niet denigrerend bedoeld

    het is maar een G R A P J E vriend


    peace

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Ik vind het mooi dat Neg K3 Fan over sociaal gedrag begint, man man man :lol:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  7. #47
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
    Ik vind het mooi dat Neg K3 Fan over sociaal gedrag begint, man man man :lol:


  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Je hebt, zo te zien, niet echt gitaarvingertjes Barret :-D .
    Elke beperking is een verrijking.

  9. #49
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top