Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 49
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard Antons_Enlightment_of_Frogs.mp3 new beef by Shakeel & Bo

    This meal is dedicated to the frog that rules them all!

    Everybody else is just green, have you seen the chart? :wink:

    Save as:

    http://home.hetnet.nl/~boschwouter/P...t_of_Frogs.mp3

    Parts done:

    0:00-0:33 Bosch
    0:34-1:06 Shakeel
    1:07-1:22 Bosch
    1:23-1:43 Shakeel
    1:44-2:41 Bosch
    2:42-3:13 Shakeel
    3:14-3:44 Bosch
    3:44-3:46 Shakeel

    Both of us devoured some Charvel Guitars.

    Shakeel recorded using his brand new ENGL Savage and 4 x 12" ENGL Cabinet with Vintage 30 speakers, SM-57 Shure.

    Bosch used his Rocktron Chameleon (some parts (ab)using balanced out, some parts using his brand new Tube Works MosValve MV-962 poweramp plus a 4 x 12" ENGL Cabinet with Vintage 30 speakers, SM-57 Shure Mic).

    There are ages in which the rational man and the intuitive man stand side by side, the one in fear of intuition, the other with scorn for abstraction. The latter is just as irrational as the former is inartistic. They both desire to rule over life: the former, by knowing how to meet his principle needs by means of foresight, prudence, and regularity; the latter, by disregarding these needs and, as an "overjoyed hero," counting as real only that life which has been disguised as illusion and beauty.

    Enjoy,

    ~Shakeel and Bosch~
    Elke beperking is een verrijking.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2003
    Locatie
    = veranderd
    Berichten
    3.375

    Standaard

    Klinkt gaaf, die rustigere stukken van shakeel vind ik der lekker in passen en shakeel's geluid klinkt nu ook stukken beter met die ENGL

    erg cool gedaan gasten.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    Fucking hell, tab hem eens een keer ofsow!
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    THANX!!!

    Ja ENGL heerst!

    Wel geinig: mijn Tube Works is dus mosfet = transistor, dit terwijl ik altijd pro-buizen was (en nog ben). Maar deze eindtrap klinkt in combi met de Rocktron Chameleon en nieuwe ENGL V30 cabinet echt perfect!

    Howdie!
    Elke beperking is een verrijking.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    Shakeel een ENGL savage?????/ wtf?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    503

    Standaard

    Dit klinkt ECHT perfect mannen, het klinkt deze keer echt profo.. Ik kan Cacophony en dit bijna niet meer van elkaar onderscheiden, de kwaliteit is goed, het spel is goed, het idee is goed, ik heb er niets negatiefs over te zeggen.

    Jullie spel is echt geweldig, ECHTE rock!! Als ik zo die solo van Shakeel hoor, bij 50 sec, wordt ik bijna gek! De rythm die Bosch heeft ingespeeld is ook AWESOME rocklike. Het solo gedeelte van 1:44 van Bosch vind ik ook geslaagd. Leuke eindsolo trouwens, het doet me een beetje denken aan die Dream Theater joke stukjes die ze soms aan het einde van songs hebben, van die lekker onserieuze gedeeltes.

    Shakeel, hoe kom jij ineens aan een ENGL Savage en aan zulke snelle precieze vingers? Is dat waarom ik je nooit meer op MSN zie ofsow? Je werkt en speelt alleenmaar zeker!
    "Music is the language of the heart, the sound of the soul. The more we understand it, the deeper the listening experience becomes." - Joe Satriani.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    mooie take mannen !!
    Heb ook weinig commentaar, ik vind het alleen jammer dat de overgangen zo duidelijk hoorbaar zijn. De verschillende speelstijlen en technieken zijn leuk om te combineren, probeer nu alleen eens een keer alles tot "één geheel" te mixen. Dat sms -gedoe is wel erg inventief...maar wellicht eens een keer met zijn tweetjes in 1 ruimte inspelen, opnemen en afmixen ?? Ben zeer benieuwd wat dan het resultaat wordt !
    Verder zeer goed te pruimen, beter dan die geshredde frogs van de vorige opnames (maar laten we het daar maar nie meer over hebben)





  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Shakeel recorded using his brand new ENGL Savage and 4 x 12" ENGL Cabinet with Vintage 30 speakers, SM-57 Shure.
    Wat de fuck???
    pokkel'n

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard



    Hey thanx mannen!

    Shakeel zit nu in Turkije , het was hem hier zeker niet warm genoeg :-? :razz: Dus die zal zijn aandeel over een week of wat wel toelichten.

    "1 ruimte inspelen, opnemen en afmixen", dat zou idd het beste zijn, maar die optie krijgt MSN pas begin 2004 :wink:

    Overigens, we zijn nu bezig met De Teng om een ECHT(er) nr te maken, dus zonder bassloops maar met real live bass !

    Greetz,

    ~Bosch~
    Elke beperking is een verrijking.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    n engl savage met 4x12 past niet eens in zn kamertje dus t is bullshit

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top