Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.272

    Standaard

    METEEN KOPEN
    ik heb vorige week ook een RG750 gekocht...voor (iets) meer dan die 350 !!! (Nocki rulez ) en dat was al een koopje. Meteen doen dus !!





  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    nou, jongens (en meisjes) helaas voor jullie, maar gelukkig voor mij ga ik hem morgen bekijken/beluisteren.
    kheb net de eigenaar aan de telefoon gehad en voor morgenavond een afspraak gemaakt
    wat ik (volgens mij) nog niet had verteld is dat er ook nog een peavy express 112 amplifier bij zit en een zoom 707 :-? effectenpedaal. dit maakt het bedrag tot een 425 euro!
    dan moet ik maar eens bekijken of mijn marshall valvestate 30R beter is en die of de peavy met rg270 verkopen en een groot deel van mn geld terugverdienen

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2003
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    403

    Standaard

    Nou klinkt goed. Kan van dat geld wat je verdient weer een brug kopen :wink:

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarshallSG
    Kan van dat geld wat je verdient weer een brug kopen :wink:
    haha, ja, idd

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    nou, ik heb hem!
    het is inderdaad een super fijne gitaar! alleen heeft ie 2 kleine lakbeschadingen en de hals is een beetje geel (vergeleken met mijn rg270). en ik dacht dat ik alleen een gitaar versterker en effectenpedaal zou krijgen, krijg ik er ook nog een ibanez chorus pedaal bij en een marshall reisversterkertje bij. dat allemaal voor 425 euro!

    nou, ik ga dr nog maar eens van genieten en mn geld terug verdienen met de verkoop van mn rg270 en 1 van de 2 versterkers...

    ohja, welke versterker zouden jullie houden en welke verkopen als je kunt kiezen tussen een Marshall VS30R en een Peavy Express 112? op het versterkers-forum na 198? staat de 'echte' topic.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top