Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Dude
    Guest

    Standaard Wie kan er een speakerkast bekleden ?

    Ok, ik dus waarschijnlijk een speakerkast bouwen maar het ontwerpje dat ik heb gemaakt is nogal lastig, ventilatie gat voor de versteker (buizen) veel schroefgaten afrondingen ed....

    wie kan deze kast netjes en proffesioneel bekleden ?? en wat gaat het me kosten dan.. een 1x12 combo is het trouwens dus niet zo heel erg groot.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    21 april 2001
    Locatie
    Emmerich
    Berichten
    1.122

    Standaard Re: Wie kan er een speakerkast bekleden ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude
    Ok, ik dus waarschijnlijk een speakerkast bouwen maar het ontwerpje dat ik heb gemaakt is nogal lastig, ventilatie gat voor de versteker (buizen) veel schroefgaten afrondingen ed....

    wie kan deze kast netjes en proffesioneel bekleden ?? en wat gaat het me kosten dan.. een 1x12 combo is het trouwens dus niet zo heel erg groot.
    Erik doet zulke klussen. Prijs kan zal hij je op voorhand wel kunnen noemen.

    haar.guitars@kabelfoon.nl

    Al

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    25 februari 2002
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    2.257

    Standaard

    Bekleden is wel te doen. Echter ik zou eerst een tekening moeten zien of foto (afmetingen ed), welke materialen wil je gebruiken (tolex, luidspreker doek etc). Houd met luidspreker doek rekening dat er nog op de baffle een lattenframe moet zodat het doek niet direct op de baffle komt.

    Ik heb er al een paar bekleed. Kijk maar op mijn site:
    [url]home.wanadoo.nl/nico.verduin

  4. #4
    Dude
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicoverduin
    Bekleden is wel te doen. Echter ik zou eerst een tekening moeten zien of foto (afmetingen ed), welke materialen wil je gebruiken (tolex, luidspreker doek etc). Houd met luidspreker doek rekening dat er nog op de baffle een lattenframe moet zodat het doek niet direct op de baffle komt.

    Ik heb er al een paar bekleed. Kijk maar op mijn site:
    [url]home.wanadoo.nl/nico.verduin
    dat paarse tolex en speakerdoek gaat het zeker worden, is ook iets waar jij aan kan komen dan ?

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    25 februari 2002
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    2.257

    Standaard

    gewoon FNS in Renkum.

    Nico

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top