Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard Twee akoestische liedjes: 1 eigen, 1 cover

Avond! Even wat anders dan shred, haha. Want ik hou ook gewoon heel erg van liedjes. En van zingen, koortjes. En van akoestisch spelen. Veel luister- en kijkplezier, hoop dat jullie het leuk vinden. Commentaar welkom!

Popliedje van mijn akoestische project Sense: https://youtu.be/CpxpicnzB-Q

En een akoestische klassieker uit de 90s, want bijna Valentijnsdag https://youtu.be/yBf9vJ04BMU
    Laatst gewijzigd door Luc-O; 12 februari 2025 om 12:15 Reden: Link edit

Standaard

Ah…., listen listen.
    Het lijkt bijna of je je verontschuldigt voor dat het akoestisch is. Of begrijp ik het verkeerd?

Inner clown vind ik heerlijk. Ik trek een halve bonus punt af voor inner clown. Want inner slut, inner powerhouse, inner (vul maar wat in)?
    Maar goed, heerlijk dus. Ook petje af voor de dame en de samenzang.
    Morgen (deo volente en internet willing) luister ik naar de cover.

Post vooral wekelijks een inner clowntje en je hoort me nooit meer klagen.
    Echt niet.

Net afgewassen met die deun.
    Dank!
    Vriendelijke groet, Gus;
    In Tartiflette we trust…..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ah…., listen listen.
    Het lijkt bijna of je je verontschuldigt voor dat het akoestisch is. Of begrijp ik het verkeerd?

Inner clown vind ik heerlijk. Ik trek een halve bonus punt af voor inner clown. Want inner slut, inner powerhouse, inner (vul maar wat in)?
    Maar goed, heerlijk dus. Ook petje af voor de dame en de samenzang.
    Morgen (deo volente en internet willing) luister ik naar de cover.

Post vooral wekelijks een inner clowntje en je hoort me nooit meer klagen.
    Echt niet.

Net afgewassen met die deun.
    Dank!
    Vriendelijke groet, Gus;
    Wat een - wederom - toffe reactie van je, alleen die al maken het waard om hier af en toe wat posten .
    Neee zéker geen verontschuldiging, meer dat het lang geleden was dat ik iets van mijn 'andere kant' had laten horen. Heel blij dat het liedje je kan bekoren! En wist je dat er geen enkel nummer ter wereld is dat zo heet? Verbaasde mij ook. Ook te vinden op Spoti en andere streamingdiensten btw, mocht je hem willen toevoegen aan een (afwas)playlistje
    Laatst gewijzigd door Luc-O; 12 februari 2025 om 16:18

Senior Member

Standaard

Eerste song klinkt ‘gewoon lekker’; leuk liedje, makkelijk in het gehoor, geen poeha, lekker/goed gezongen, fijne begeleiding, en puik opgenomen. Meer complimenten leidt tot hovaardij
    Tweede song vind ik verschrikkelijk - maar dat is mijn probleem. Maar: heel knappe performance, knap gezongen, met fijne stemmen, mooie sobere begeleiding.
    Nou hou ik op.
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Eerste song klinkt ‘gewoon lekker’; leuk liedje, makkelijk in het gehoor, geen poeha, lekker/goed gezongen, fijne begeleiding, en puik opgenomen. Meer complimenten leidt tot hovaardij
    Tweede song vind ik verschrikkelijk - maar dat is mijn probleem. Maar: heel knappe performance, knap gezongen, met fijne stemmen, mooie sobere begeleiding.
    Nou hou ik op.
    Dank dank! Ja die cover, you love it or you hate it, haha. Maar het is compositorisch toch wel echt een briljant liedje, in al zijn bedrieglijke eenvoud. Daar kom je eigenlijk pas achter als je het speelt/zingt. En dank voor het compliment over de opname, behalve de drums en leadzang heb ik alles zelf gespeeld en opgenomen/gemixt, dus ben blij als anderen ook vinden dat het goed klinkt want als het op opnemen en mixen aankomt doe ik meestal maar wat en ook nog vrij onorthodox, haha
    Laatst gewijzigd door Luc-O; 12 februari 2025 om 11:27

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O Bekijk bericht
    Dank dank! ....een liedje, in al zijn bedrieglijke eenvoud. Daar kom je eigenlijk pas achter als je het speelt/zingt.
    Klopt, daarom vond ik het ook zo knap.
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten