Congrats.
Vind het wel bijzonder hoe je zoveel gitaren in eenzelfde spectrum op stal kan hebben.
Maar voor jou hebben ze natuurlijk nuances die ik niet zie.
Congrats.
Vind het wel bijzonder hoe je zoveel gitaren in eenzelfde spectrum op stal kan hebben.
Maar voor jou hebben ze natuurlijk nuances die ik niet zie.
Vooral met stemmingen en functie te maken. Een in E met tremolo, een in E zonder trem (nu twee dus haha), een in E met GK3 midi element, een in D en een in Bb. Waarbij deze dus een metal gitaar is, en die andere in E zonder tremolo meer een allrounder is. Althans, zo hou ik mezelf voor de gek
Mijn min of meer standaard metal pickup erin laten zetten (Seymour Duncan Distortion trembucker) en hij klinkt en speelt lekker hoor. Met nog wat tweaken kan ie zomaar studio en optredenwaardig meedraaien hier.
https://www.soundclick.com/mysticnet...?more=14944186
Ja dat ben ik wel met je eens. Ik zie wel eens wat voorbij komen op FB en dan denk ik; waarom 12 (bijvoorbeeld) Les Pauls...
Maar blijkbaar kan het je ook een beetje overkomen. Zo heb ik momenteel 3 HSS strats waarvan 2 Luke's.
Dan denk ik ook wel eens; waarom. Maar tot een maanden terug was het al jaren 50% Suhr en 50% Luke. Dan wil ik bijna gaan opruimen wat ik niet gebruik maar nu is het ineens 60% Les Paul en 40% Telecaster en wie weet hoe het over een tijdje is.
Ja, en gitaren heb je natuurlijk ook gewoon ‘voor de heb’. Andere mensen hebben dat met postzegels, suikerzakjes, of barbiepoppen.
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Nou ja, ik heb er net 2 weg gegeven omdat ik vond dat ik er teveel had. Nu nog 2 electro-akoestische (in E en D resp) en 7 elektrisch (1 met MIDI, 1 in D, 1 in Bb, 1 in E met trem en 3 in E zonder trem). Dus idd bij die 3 in E zonder trem, daar kan ik nog wel uitdunnen. Misschien schuilt er toch een verzamelaar in mij![]()
Dat vind ik ook wel eens, maar dan blijkt altijd dat mijn ruimte beperkt is en ik gewoon weer twee andere wil.
Troost je met de gedachte dat het kunnen toegeven dat je aan GAS lijdt de periode inluidt dat je in het vervolg zonder schuldgevoel gitaren kunt kopen.
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
bedankt! Denk ik.
Ik word door ruimte tegengehouden.
Dat werkt bij mij heel aardig, mijn feng shui weegt zwaarder dan veel gitaren hebben.
Dus motto is, iets eruit voor er iets in mag, maar moment supreme krijg ik het steeds niet over mijn hart om bv mijn Mustang of Guild weg te doen.
Dus is de stal al een hele poos stabiel, ondanks GAS voor een leuk klein akoestisch gitaartje.
Favorieten/bladwijzers