Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Standaard Boss gt-001 koppelen aan footswitch ga-fc

Hallo allemaal,

Ik wil op mijn boss gt-001 (ja het bekende apparaat wat jaren bij Bax shop als demo amp heeft gestaan) een footswitch aansluiten zodat ik deze als reserve amp kan gebruiken op het podium voor het geval mijn Kemper crashed tijdens een optreden. Nu heb ik bij Bax shop navraag gedaan en de Boss Ga-Fc zou een optie zijn.

Ik zou alleen de 4 voorgeprogrammeerde pre-sets ermee willen bedienen, meer niet. Dus de a b c d knopjes.

Nou heb ik een 2e hands Ga-Fc gekocht maar ik krijg hem niet werkend op mn gt001.
    Uit de handleidingen wordt ik er ook niet wijzer van.

Weet iemand hoe ik dit in de instellingen voor elkaar krijg of werken deze niet met elkaar?

Alvast bedankt!

Gr Paul

Standaard

volgens mijn info ondersteund de GT-001 deze niet. Volgens het internet ondersteunden de volgende de GA-FC: Boss Katana, GA-series amps, and GT-100/GT-1000 processors, which have a dedicated GA-FC port.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulPRS Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

Ik wil op mijn boss gt-001 (ja het bekende apparaat wat jaren bij Bax shop als demo amp heeft gestaan) een footswitch aansluiten zodat ik deze als reserve amp kan gebruiken op het podium voor het geval mijn Kemper crashed tijdens een optreden. Nu heb ik bij Bax shop navraag gedaan en de Boss Ga-Fc zou een optie zijn.

Ik zou alleen de 4 voorgeprogrammeerde pre-sets ermee willen bedienen, meer niet. Dus de a b c d knopjes.

Nou heb ik een 2e hands Ga-Fc gekocht maar ik krijg hem niet werkend op mn gt001.
    Uit de handleidingen wordt ik er ook niet wijzer van.

Weet iemand hoe ik dit in de instellingen voor elkaar krijg of werken deze niet met elkaar?

Alvast bedankt!

Gr Paul

Senior Member

Standaard

Wil niet, gaat niet. Je kan een simpele dual footswitch aansluiten op de CTL/EXP ingang om zo door de presets te scrollen. De USB is niet class compliant dus wil je presets via USB-MIDI schakelen, heb je een PC of laptop nodig. De GT-001 is gewoonweg niet voor live toepassingen ontworpen, dus ook niet als live back-up. Of je moet het niet erg vinden om de GT binnen handbereik te hebben en de presets met de hand te schakelen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten