Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 104

Discussie: Sex

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2002
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2.341

    Standaard

    Ok, nu ik je aandacht heb...

    Wat vinden jullie van gitaristen die hun gitaar voor de show aan splinters slaan?
    Volgens mij zijn ze gewoon pissed omdat ze dat ene loopje niet onder de knie krijgen.
    Zo'n figuur als Pete Townsend bijvoorbeeld.
    Die hadden ze toch gewoon zelf een lel met een zware Les Paul moeten geven!

    PS, voor sex moet je nu je pc uitzetten.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    wat is dot nou voor een raar topic??? de vraag opzich is wel leuk, maar dat van die sex moet je maar ergens anders gaan lopen vertellen, maar okee om ff te antwoorden: ik vind het vet cool als gitaristen hun gitaar kapot slaan, zoals Kurt Cobain... maar dat hadden jullie vast al verwacht :wink:

  3. #3

    Standaard

    Als er nog maar een schram op mijn gitaar bijkomt ben ik al quasi-depressief. Als ik of iemand anders em dus kapot zou slaan, trek ik me voor mij hele leven terug in een of andere kloossterorde ofzo, waar ik dagenlang zal rouwen tot ik sterf! --> effe om een idee te krijgen van mijn relatie met mijn gitaar.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 december 2001
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    122

    Standaard

    "Relatie met mijn gitaar". Misschien komen we nu een stap dichter bij sex :wink:. Nee, effe serieus nu: gitaristen die hun gitaar kapot slaan, daar heb ik geen respect voor. Dat zieke gedoe leidt de aandacht van de muziek af (in sommige gevallen was dat misschien maar goed ook :wink en ik ga liever naar een band kijken met een geweldige performance (natuurlijk moet het muzikaal ook fantastisch zijn) dan naar een stel malloten die hun gitaar aan het vernielen zijn. Kan iemand mij vertellen wat dat met muziek te maken heeft?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    meestal switchen ze wel van gitaar, voordat ze m kapotslaan, zolang santana zn pr's niet kapotslaat valt t allemaal nog wel mee.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Nou... een digital orgie is nooit weg... hè bah wat zeg ik nou? eh... pardon...
    Ik vind het kapot slaan van gitaren redelijk zonde. en dus doe ik het maar niet.

  7. #7

    Standaard

    Op 2002-01-27 16:17, schreef Kitaarhiero:
    Nou... een digital orgie is nooit weg... hè bah wat zeg ik nou? eh... pardon...
    Ik vind het kapot slaan van gitaren redelijk zonde. en dus doe ik het maar niet.
    Maar als jij zoveel geld zou hebben dat je elke dag een nieuwe kon kopen, zou je je dan niet eens een keer willen afreageren?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 december 2001
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    133

    Standaard

    Een orgie nog wel .. en dila dan?
    hahaha die gasten die hun gitaar kapot rammen kan het toch allemaal geen reet schelen want ze hebben zat poen voor een nieuwe!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    en Dila dan? waah! daar wil ik het helemaal niet over hebben... ook niet m'n bedoeling geweest... dat houden we natuurlijk Privé :wink:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 december 2001
    Locatie
    Het Anton Piek-achtige Waddinxveen
    Berichten
    574

    Standaard

    Ik vind het zonde om zo met een gitaar om te gaan. Aan de andere kant om een koppeling ( :wink: ) te maken met de topictitel, iemand een flinke spankin' of whoopin' te geven met zo'n puntige widow....... :razz:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top