Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Sommige dingen veranderen ook. Ik begon met Gibsons, stapte over op Superstrats en inmiddels maakt het mij allemaal wat minder uit.
    Ja dat herken ik ook wel hoor. Vroeger had ik echt bepaalde nummers die ik op bepaalde gitaren wilde spelen want blabla. Bemoeide mee ook altijd om die reden met de setlist. En dan stond ik nog regelmatig te wisselen tijdens een set.
    Nu is dat veel meer praktisch ingegeven, bijv. je hebt een tremolo nodig of je wil juist naar drop-D en dat bepaalt dan de keuze voor dat nummer en alles daaromheen. Tot een hele set aan toe als het ff kan

Zo heb ik de laatste jaren vooral op mijn Luke gespeeld in mijn rockbandje maar ik verwacht dat het nu weer even wat meer de LP wordt. Hoewel ik op beide gitaren de hele set zou kunnen voelt dit nu ff als waar ik zin in heb. Verandering van spijs doet eten denk
    In mijn inmiddels ex band met blazers etc. speelde ik sowieso alles op m'n Suhr.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Het is alleen jammer dat zo'n goede afsteller meestal een eind weg zit. en als je gepensioneerd bent heb je al zo weing tijd.
    Ik vind de gitaarfactory ook een fijne zaak heb altijd contact met Francois. Bob ken ik niet.
    zal mijn gibson met robot tuners daar ook eens brengen voor afstellen en nieuwe snaren dat vind ik nogal een gedoe op dezee gitaar.
    Ja Francois is eigenlijk al 20 jaar mijn vaste adres als ik iets moet laten doen. Afgezien dat hij het heel goed doet ken ik 'm ook privé dus als ik iets nodig wat hij kan leveren probeer ik het altijd via hem te doen. Nu heeft Bob 't gedaan en dat is ook naar volle tevredenheid.

Uiteindelijk ben ik blij dat er tussen alle dozenschuivers nog mensen met verstand van zaken zijn dus die moet je dan ook wat gunnen. Het is ook altijd gezellig om ff bij te kletsen en dan rijd ik er graag een stukje verder voor.

Ik heb natuurlijk het gelukt dat ik een behoorlijk drukke baan heb want anders zou ik er geen tijd voor hebben.

Senior Member

Standaard

Ik deed altijd alles aan mijn gitaren zelf maar de topkam bij een les paul moet wel heel precies uitgesneden worden om de d en g snaar niet te laten klemlopen.Het raakvlak moet zo klein mogelijk zijn.Helaas moet ik nu echter ook een goede vakman zoeken omdat ik nu ook gepensioneerd ben.

Senior Member

Standaard

Maar zo'n topkammetje vijlen is toch juist iets wat je zelf heel goed kan? Beetje kutten & pielen, wat geduld...
    Die kammetjes kosten geen drol en je gaat pas plakken wanneer een kammetje perfect is.
    Dat gezegd hebbende, ik heb ook ergens een tele liggen die al jaren op een topkam wacht dus note to self
    mijn algoritme snapt mij niet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Maar zo'n topkammetje vijlen is toch juist iets wat je zelf heel goed kan? Beetje kutten & pielen, wat geduld...
    Jawel, dat is wel zo, maar daar moet je wel de tijd voor hebben; jij werkt zeker nog.
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten