Tis alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb en op gitaarNet ben geweest. Na vele lange dips (inspiratieloze tijden) heb ik eindelijk weer eens iets in elkaar gezet. Ik hoop dat ie leuk is.
Tis alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb en op gitaarNet ben geweest. Na vele lange dips (inspiratieloze tijden) heb ik eindelijk weer eens iets in elkaar gezet. Ik hoop dat ie leuk is.
Het knalt er weer uit Barry! Fijn dat je weer inspiratie hebt gevonden.
Zou samenwerking met bijvoorbeeld een singer-songwriter niet méér en/of andere wegen voor je openen?
Ik vond dit in elk geval weer effe erg lekker....
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Hoi hoi
Welcome back!
Vriendelijke groet, Gus
In Tartiflette we trust…..
Dik Barry! Lekkere sound ook, mega straf gespeeld
Jaaaaaa, Barry's back! Heerlijk in de auto. Weer genieten man!
Klinkt weer helemaal lekker, maar zou je (zoals Fobo al opperde) niet eens met zang of een complete band wat gaan doen of doe jij dat al?
Bedankt jongens, leuk om te horen ! Ik heb wel eens iets met een zanger geprobeerd maar dat werd allemaal niks op de 1 of andere manier. Af en toe ga ik wel eens op zoek naar een bandje maar de meeste spelen alleen maar covers die we in de jaren 80/90 al speelden en wat me behoorlijk de strot uit komt, zoals altijd weer die ZZTop covers e.d. daar gaan me de haren van omhoog staan (niet dat het slechte songs zijn hoor) Ik blijf voorlopig lekker in mijn hokkie knutselen en kom misschien wel eens een keer een bandje tegen.
Groeten Barry
En omgekeerd redenerend, Barry? Jij stelt een repertoire dat jij wil spelen samen, en daar zoek jij je mensen bij?
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Niceman!!!
Vriendelijke groet, Gus
In Tartiflette we trust…..
Favorieten/bladwijzers