Bestaan die gitaarboeken nog van bepaalde albums, ik heb er nog een paar van vroeger en ik zou er graag nog enkele bij hebben. maar die zijn blijkbaar moeilijk te vinden of ik zoek niet goed genoeg ?
Bestaan die gitaarboeken nog van bepaalde albums, ik heb er nog een paar van vroeger en ik zou er graag nog enkele bij hebben. maar die zijn blijkbaar moeilijk te vinden of ik zoek niet goed genoeg ?
Misschien handig om erbij te vermelden welke je zoekt? Neem aan dat het nog steeds bestaat, maar vermoed dat de markt door gratis te vinden tabs op internet kleiner is dan vroeger. Als je oudere albums zoekt zou het zomaar kunnen bestaan.
topic kwam recent voorbij
Hier had uw advertentie kunnen staan
Volgens mij kun je tegenwoordig op internet exact dezelfde akkoordenschema's en tabs vinden. Net als vroeger in de boekjes, van vaak discutabele kwaliteit.
In pdf vorm zijn ze vast ook te vinden. Net even gekeken, van Green Day vind ik er zo verschillende. Obviously, niet helemaal legaal zo.
Legaal, re Green Day ook al niet zo moeilijk:
https://www.bol.com/nl/nl/s/?page=1&...ew=list&N=8299
En wat Erik al zegt, ook bladmuziek in boeken kun je niet blind vertrouwen. Ziend ook niet vaak.
Favorieten/bladwijzers