Hele leuke gitaren idd. bij Vintage.
Wel jammer is dat de afstelling af fabriek vaak erg slecht is. Dat heb ik zelf al een aantal keer gezien. Dat is een probleem als vb. een beginner ze zou kopen bij een "dozenschuiver" en verder oo zichzelf aangewezen is. Hier was de afstelling blijkbaar wel ok.
Bij de jazzmaster gitaren is af fabriek de halshoek ook niet altijd optimaal wist een handelaar muj te vertellen. Wel op te lossen met een shim maar je moet dat dan wel kunnen.
Maar verder erg fijne gitaren. Zeker ook die REVO serie.
De afstelling was idd oké. Nu weet ik niet of de eigenaar van de muziekzaak hier een rol in heeft gespeeld!
Vorige week nog een B-stock Strat Player 2 aangeschaft. Hierbij was de afstelling trouwens verre van oké! Daarnaast is de trussrod niet af te stellen want er past geen enkele inbussleutel in! En dat bij een nieuwe gitaar.... Heb een mail gestuurd hoe ze het willen oplossen: repareren of terugnemen. Ik denk het laatste want zo'n gitaar zal wel rechtstreeks teruggestuurd worden naar Ensenada
Moet je wel een duimse maat voor hebben, maar dat zul je vast wel weten... toch?
Hahaha...... ik wist niet eens dat daar al een verschil was tussen metric en imperial. Terwijl die USA Strats óók vaak door ex-Mexicanen in elkaar geschroefd worden.
Maar goed, het is een massaproduct dus lekker terugsturen lijkt mij en anders pak je een torx, stamp 'm erin, draai 'm los en vervang het moertje. Oh wow, ik zie net dat StewMac 74 USD vraagt voor hun uiteraard betere vervanging..... over nuts gesproken.
Thomann vraagt er 9,60 EUR voor.
Favorieten/bladwijzers