Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23

Hybrid View

  1. #1
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.217

    Standaard

    Ik ben grote fan van Anneke maar geen fan van de gitaristen.

    Je had een mooie studio Han, fijne herinneringen aan. Ik heb ook veel van je geleerd.

    Ik heb nu bijna 8 jaar een andere baan en geef psychologie op het HBO. We hebben ook keuze vakken en ik ontwikkelde en geef het keuzevak "game audio". Hier komen veel van je ideeën en stokpaardjes voorbij en hou ik je studio vak levend.

    Ook kleinere gamestudio's waar ik geweest ben hebben eigen audio. Als een gamestudio de audio zelf maakt is het precies wat je wil en goedkoper en sneller. De gamesindustrie is groter dan de muziek en film samen. Dit jaar waarschijnlijk 300 miljard dollar.

    Ik leer de studenten omgaan met microfoons, dynamiek, golfvormen (fase) enzovoort. Ze weten er bijzonder weinig van (veel minder dan ik dacht) - ook de studenten die "mixen" met Fruity Loops hebben geen enkele theorie en skills. Maar ze leren en sommige maken zelfs prachtige dingen. Ik kan ze niet laten zien maar heb lollige foto's waar de studenten een dichtslaande autodeur opnemen en dat is een leuke opdracht.
    Vriendelijke groet,

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Ik leer de studenten omgaan met microfoons, dynamiek, golfvormen (fase) enzovoort. Ze weten er bijzonder weinig van (veel minder dan ik dacht) - ook de studenten die "mixen" met Fruity Loops hebben geen enkele theorie en skills.
    Misschien een idee om workshops te geven voor gamers
    Ook mijn kinderen kijken die verschrikkelijke filmpjes van krijsende pubers of mensen die die fase nooit uit zijn gekomen. Het overstuurt en clipt aan alle kanten en het is niet om aan te horen.

    Een microfoon vol blaffen terwijl je zit de gamen staat tegenwoordig bovenaan het lijstje 'wat wil je worden als je later groot bent' dus wellicht is er een verdienmodel aan te koppelen.

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.729

    Standaard

    Bedankt voor je mooie woorden Mark.

    De nieuwe mixen en ook de oude, plus de demo's en een aantal live optredens zijn te beluisteren op de volgende site:

    https://thegathering.bandcamp.com/al...versary-deluxe
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top