Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: kaminski - voxels

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard kaminski - voxels

    Hi. Weer tijdje geleden, er is meer uitgekomen, maar deze vond ik wel passen, want ja, gitaren in een hoofdrol. Liedje heet Voxels, heb hier linkje naar Spotify, maar is overal online wel te vinden.

    https://open.spotify.com/album/2WZSt...QKqq7pDZBXWWeA


    benieuwd naar reacties!

    (Telecaster Deluxe + Fuzz Factory)

  2. #2

    Standaard

    Niet echt mijn ding, maar het aanloopje naar die gitaarriff (pak em beet 2'04'' tot 2'12'') vind ik dan weer erg leuk. Doet me een beetje aan Adrian Belew denken daar.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Ghehe, dan heb je toch 8 mooie seconden meegemaakt. Belew=god, dus die onthoud ik ff. Thnx!

  4. #4

    Standaard

    Hoi hoi
    Het leuke van ‘Sounds’ is wel dat ik daardoor naar andere muziek luister dan dat ik anders zou doen.
    Ik vind het een beetje springerig, aantrekkelijk en melodieus.
    En ik dank de goden op mijn knieën dat we allemaal wat anders doen.

    Als je ‘t mij vraagt (doe je natuurlijk niet) mag je van mij best vaker iets posten.

    Als je wilt weten hoe fickle je luisteraars zijn:
    Ik heb jouw muziekje twee keer geluisterd en ik zou niet meer weten wanneer dat voor het laatst met Belew het geval is geweest.

    Leuk!
    Dus!
    Dank!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Heb je gezien dat King Crimson weer gaat touren, o.a. met Belew weer in de gelederen? Mooi kans om hem weer eens te gaan beluisteren. Dank voor je reactie!

  6. #6

    Standaard

    Voor zover ik weet vooralsnog alleen in Amerika, en geen King Crimson, maar Beat, met Belew, Levin, Steve Vai, en de drummer van Tool als ik me niet vergis. Repertoire van Discipline t/m Three of a perfect pair. Zou leuk zijn als ze hier ook komen. Arme Vai, als hij het intro van Larks Tongues zou moeten naspelen...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Oh jammer KC afgelopen 10 jaar nog keertje of 3 gfezien (met 2 resp 3 drummers) dat was best gaaf. Dit Beat klinkt dan weer mwoa.

    Anyway een nieuwe Kaminky, daar ga ik even voor zitten, want behoort toch wel tot t beste wat GN te bieden heeft. Altijd erg fijne muziek. Kom zo in de lucht

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.804

    Standaard

    Het is ook niet echt mijn ding, maar ik vind dit wel heel verfrissend en origineel. Misschien moet ik er aan wennen. Ben wel heel benieuwd wat er in jouw hoofd omgaat op het moment van jouw - soms bizarre - keuzes tijdens de ontwikkeling van deze song .
    Bovenal: bijzonder knap gemaakt; chapeau!!!

    Vraagje nog: doe je dit helemaal in je uppie, of heb je ‘ondersteuning’ tijdens de opname?
    Laatst gewijzigd door Fobo; 18 april 2024 om 09:53
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Heb geen Spotify, heb je een andere link?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Zit knap in elkaar en daarnaast niet echt makkelijk weg te happen. Dit zit niet in mijn smaakgebied maar het neemt niet weg dat je goed hebt gecomponeerd en gespeeld. Ik zou niet eens weten in welk "hokje" ik dit zou moeten duwen (alsof dat al nodig zou zijn). Progressieve synthpop/rock?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top