Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: kaminski - voxels

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.987

    Standaard

    Als dit m is

    https://www.youtube.com/watch?v=Fh3fHeP9e88

    TE. GEK. WAUW. Dude, wat enorm enorm goed weer. Mooie sounds, precies genoeg oversturing, wat knap gemixt dit (lijkt me niet makkelijk). Goede opbouw, mooie melodielijne. Ik geef je een 9+

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Thnx Fobo. Grappig dan de reactie veelal is: niet zo mijn ding, terwijl ik er van overtuigd was dat ik deze keer iets toegankelijkers had gemaakt ;-) Ik snap ook geen zak van wat hoe wij mensen in elkaar steken, zeker niet op het gebied van smaak. Je noemt bizarre keuzes, dat is geinig: voor mij voelt het allemaal vrij logisch. Deze riff (7/8, 8/ leeft al jaren in mijn hoofd, mss dat ik er daarom al aan ben gewend.

    Ik maak alles alleen, in mijn garage. Dat zorgt natuurlijk ook voor een soort tunnel waar ik in werk, zonder correctieve krachten van bandleden. Maar ook geen compromissen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Thnx Pasqual. Tof dat je reageert. Dat hokje is wel een dingetje. Ik weet het zelf ook niet, en dat is verrekte lastig als je het publiek wilt vinden, waarbij dit wel in de smaak zou kunnen vallen. Ik weet het echt niet. Mss is dit muziek voor niemand.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Dat is'm idd Fusion.

    Tof dat je het kunt waarderen, dankbaar! Mixen is een klus, weet je alles van. Het was hier vooral 'lompe' keuzes maken, wat me hielp. Dingen luid, dingen naar achter.
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 18 april 2024 om 13:47

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
    Thnx Fobo. Grappig dan de reactie veelal is: niet zo mijn ding, terwijl ik er van overtuigd was dat ik deze keer iets toegankelijkers had gemaakt ;-) Ik snap ook geen zak van wat hoe wij mensen in elkaar steken, zeker niet op het gebied van smaak. Je noemt bizarre keuzes, dat is geinig: voor mij voelt het allemaal vrij logisch. Deze riff (7/8, 8/ leeft al jaren in mijn hoofd, mss dat ik er daarom al aan ben gewend.

    Ik maak alles alleen, in mijn garage. Dat zorgt natuurlijk ook voor een soort tunnel waar ik in werk, zonder correctieve krachten van bandleden. Maar ook geen compromissen.
    Ik had misschien beter kunnen zeggen dat de muziek me (emotioneel) niet raakt. Het woord ‘toegankelijk’ heb ik niet gebruikt - dat is ook een heel ander aspect - en daar had ik geen moeite mee. Maar hiervan een hele CD luisteren zou me te veel van het goeie zijn.
    Met de bizarre keuzes doelde ik op de invulling en uitvoering (overgangen, ‘verrassinkjes’ en dergelijke). Je zal toch met me eens zijn dat dit niet een dertien in een dozijn project is.
    Maar - ik zal het nog ’n keer zeggen - chapeau!!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Ik had misschien beter kunnen zeggen dat de muziek me (emotioneel) niet raakt. Het woord ‘toegankelijk’ heb ik niet gebruikt - dat is ook een heel ander aspect - en daar had ik geen moeite mee. Maar hiervan een hele CD luisteren zou me te veel van het goeie zijn.
    Met de bizarre keuzes doelde ik op de invulling en uitvoering (overgangen, ‘verrassinkjes’ en dergelijke). Je zal toch met me eens zijn dat dit niet een dertien in een dozijn project is.
    Maar - ik zal het nog ’n keer zeggen - chapeau!!
    I hear you, thnx again!

    Nee, geen 13/12, zeker niet. Maar dat is ook geenszins het doel. Dat het je niet raakt, is natuurlijk een ding, want dat beoog/hoop ik wèl.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top