Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Struttin' (Jerry Reed)

    Struttin' van Jerry Reed, arrangement van Tommy, met afwijkingen van mezelf. Op een nylonsnarige Ovation. Uiteraard na het een tijdje weer op de Maton te hebben gespeeld. Simpele opname met telefoon.

    Heerlijk nummer

    https://youtu.be/gQet3UofQ4A

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.446

    Standaard

    Laat ik beginnen met het enige min puntje wat ik wil benoemen, is de klank van de gitaar, dat doet me niet veel maar kan ook aan de opname liggen. Verder kan ik alleen maar vol lof en onder de indruk zijn. Dit is een stijl van gitaarspelen die ik nooit bij machte zal zijn en alleen al daarom, respect. Soms is de flow er even uit maar een heerlijk bluesy stuk en fantastisch gespeeld.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.804

    Standaard

    Klinkt fijn, Harald, ondanks dat ik de mening van de bovenbuurman deel over de flow. Maar het is dan ook niet het makkelijkste genre.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #4

    Standaard

    Dank jullie. Krijg je als je iemands anders versie als click track gebruikt... Kom af en toe weer kleine dingetjes in de voicings tegen die net anders zijn. Ook een paar opzettelijke afwijkingen overigens.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Heerlijk dit. Goed gespeeld, en wat een aangename tune!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top