Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Luz de la Luna (Guitar +)

    Luz de la Luna – Vanhaye
    Fender Stratocaster Elite 2015
    PRS Custom 24 1991

    https://youtu.be/HSPFQUmYEfE

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.446

    Standaard

    Moet eerlijk zijn en zeggen dat dit me niet heel erg kan boeien en het wat belegen vind. Maar de sound is prachtig, klinkt fantastisch. Kortom goed opgenomen en strak gespeeld en een mooi sound maar niet helemaal mijn ding.

  3. #3

    Standaard

    Hoi hoi
    Als je me wat flauw vindt, dan sorry daarvoor. Maar je opmerking over je Fender bracht mij op een associatie.
    Ik heb een Philips Sonicare Elite tandenborstel.
    Uitgaande van 440Hz als standaard voor de stemming, produceert die tandenborstel exact een Middle C van de piano.
    Je kunt dus met zo’n tandenborstel je piano stemmen.

    Ik ben het deels eens met arnoldtims. Ik vind de opname ruimtelijk en goed, maar de klank van jouw elite niet prettig. Misschien heb je standje 2 of 4 gebruikt. Veel stratisten vinden dat moooi. Of misschien moooooi. Ik niet helaas.

    Ik gok dat je met alle techniek van geluidsknoppen en snarenvingers tot heerlijke muziek moet kunnen komen. En als het spelen van deze track je veel plezier heeft gegeven, dan hoop ik dat je ermee doorgaat.

    Ik ben in ieder geval komen luisteren.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Ik heb ook geluisterd, maar vind in tegenstelling tot Sjaak het geluid van de Fender er precies bijpassen.
    Helaas voor jou, net als voor zo vele van onze geplaatste muziek hier , was dit 50 jaar geleden helemaal "in"
    Dus een ouderwetse track, erg Shadowig
    Mooi opname prima gespeeld

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top