Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: fender bluesdeluxe

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2003
    Locatie
    krimpen
    Berichten
    385

    Standaard fender bluesdeluxe

    wat is de fender bluesdeluxe voor een versterker.Hoeveel vermogen?Hoeveel kanaleen en zit er een effectloop op?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Dit topic hoort trouwens in moderne versterkers.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2003
    Locatie
    krimpen
    Berichten
    385

    Standaard

    Is dat een moderne versterker?Ikke geen verstand hebbe van fenderversterekers.Op www.fender staat er niets van

  5. #5

    Standaard

    dat kan heel goed kloppen, want hij wordt iet meer gemaakt. de blues serie is een aantal jaar geleden vervangen door de hotrod serie

  6. #6

    Standaard

    2 kanaals (clean en od), 1x12", 40W, dacht ik. Hij lijkt heel erg op de hotrod deluxe. Ze zijn tweedehands zeker wel te vinden, vaak staat er bij de advertentie wel meer info over die versterker.
    It's all about character...
    http://www.reinoutvrijhoef.nl

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    21 april 2001
    Locatie
    Emmerich
    Berichten
    1.122

    Standaard Re: fender bluesdeluxe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josh.vandenberg
    wat is de fender bluesdeluxe voor een versterker.Hoeveel vermogen?Hoeveel kanaleen en zit er een effectloop op?
    Hier staat hij tussen:

    http://www.ampwares.com/ffg/


    Al

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2003
    Locatie
    krimpen
    Berichten
    385

    Standaard

    bedankt,probleem opgelost.Is dat een goeie versterker?Heeft iemand er ervaring mee.Klinkt die speaker goed?Als de versterker goed is en de speaker niet kan ik dat wel oplossen,ik heb nog wel een goeie speaker.Het gaat me met name om de versterker.Ik wil het gaan gebruiken voor kleine cafe blues gigjes

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    21 april 2001
    Locatie
    Emmerich
    Berichten
    1.122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josh.vandenberg
    bedankt,probleem opgelost.Is dat een goeie versterker?Heeft iemand er ervaring mee.Klinkt die speaker goed?Als de versterker goed is en de speaker niet kan ik dat wel oplossen,ik heb nog wel een goeie speaker.Het gaat me met name om de versterker.Ik wil het gaan gebruiken voor kleine cafe blues gigjes
    Het is een redelijke populaire versterker niet in de laatste plaats vanwege het formaat. Ik vind hem niet geweldig maar dat is persoonlijk.

    --> Wat ik wel serieus onder de aandacht wil brengen is dat Fender die versterkers slecht heeft gebouwd met matige onderdelen. Met name de ingangsjacks zijn berucht vanwege storingen. Dat zou niet zo'n ramp zijn ware het niet dat om die dingen te vervangen de hele printplaat losgetrokken moet worden. Dat is een k*tklus! Alles zit er op zijn kop in, je kan nergens bij.

    Ik weet dat er amptechs zijn die daar überhaupt niet aan willen beginnen. Je krijgt dan te horen dat de reparatie de waarde van de amp te boven gaat.

    Al

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Druten
    Berichten
    1.663

    Standaard

    Heeft twee EL84-jes in de eindtrap dacht ik, dus 15W ofzo? Leuk ampje maar kwaliteit sucks, heb kennissen die er problemen mee hadden zie ook verhaal van Al.
    TK: Mesa Boogie Studio Series .22 €400

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top