Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 52

Discussie: Gosia Guitars

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik ben bij nieuwkomers vrij terughoudend kwa blabla, teveel handige Harries die een Allparts, Musikraft of Chinese parts in elkaar schroeven en zich dan luthier noemen.
    In dit geval komen we er ook niet achter, meestal is daar een goede reden voor. Wat ik hier vooral storend vind als kritisch consumentje is dat men roepetoet over nitro en ik vervolgens een aantal bodies zie die gerelicd zijn over poly wat bijna een doodszonde is zoniet in elke geval superoenig is.

    Wat me altijd trouwens opvalt hier op dit forum is dat Rebel Relic nooit genoemd wordt terwijl die juist als enige ook internationaal lekker aan de weg timmert als Nederlandse relic boer.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Zal ik de nietgrappige edoch 100000x gemaakte grap dan maar maken? Geef me jullie gitaren en ik retro ze naar hun mallemoeren, voor gratiesj

  3. #13

    Standaard

    Ik heb er eentje een micawber replica, niet zozeer omdat een micawber is maar simpel een geweldige gitaar is, licht van gewicht en geweldig resonant, ik ben er alvast heel content van.
    Je kan via mailtje vragen wat ze in stock hebben (meestal niet veel want wat ze bouwen verkoopt direct), je kan ze ook minimum gerelict verkrijgen.
    Ze werken meestal met heartbreaker pickups.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WaywardChild Bekijk bericht
    Ik heb er eentje een micawber replica, niet zozeer omdat een micawber is maar simpel een geweldige gitaar is, licht van gewicht en geweldig resonant, ik ben er alvast heel content van.
    Je kan via mailtje vragen wat ze in stock hebben (meestal niet veel want wat ze bouwen verkoopt direct), je kan ze ook minimum gerelict verkrijgen.
    Ze werken meestal met heartbreaker pickups.
    Maar wat kost zoiets nou...? Want qua info moeten we het niet van Gosia zelf hebben geloof ik...

  5. #15

    Standaard

    Voor hen die ook zo de schurft hebben aan googelen....

    https://www.gosiaguitars.com/
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Die Cornish dealership is ook hilarisch, alles "sold out" op 1 pedaaltje na dat eind maart gedropshipped kan worden.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Voor hen die ook zo de schurft hebben aan googelen....

    https://www.gosiaguitars.com/
    Heb je hier ook daadwerkelijk prijzen gevonden, of ben je gewoon lekker bijdehand aan het doen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Heb je hier ook daadwerkelijk prijzen gevonden, of ben je gewoon lekker bijdehand aan het doen?
    So, eeehn,bedankt. Probeer morgenochtend eens een ander been als je uit bed stapt.

    Als je een thread start waain je vraagt naar info over zeg, een apparaat of fabrikant oid, is het wel zo gemakkelijk om de lezer even een jumpstart te geven. Heel algemeen dus. Maakt het leven gemakkelijk.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Hehehe... zoals jullie posts nu onder elkaar staan, KAN jouw post gezien worden als een reactie op die vraag van Da Vinci over prijzen.

    En als je dan op die site naar prijzen zoekt, word je vanzelf een beetje chagrijnig .
    (specs idem)

    Bij dat relic-werk, merk ik dat ik een heel lichte relic nog wel kan waarderen.
    Misschien is het ook wel iets voor me als ik nog eens een keer een nieuwe gitaar wil, omdat ik zelf onvoorzichtig genoeg ben om vrij snel wat zichtbare beschadigingen op te lopen. Dan is het maar vast gebeurd.
    Heavy relic is me te nep...
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Hehehe... zoals jullie posts nu onder elkaar staan, KAN jouw post gezien worden als een reactie op die vraag van Da Vinci over prijzen.

    En als je dan op die site naar prijzen zoekt, word je vanzelf een beetje chagrijnig .
    (specs idem)
    Dat dus.

    Maar niet dus .

    Sorry DH!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top