Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 52 van 52

Discussie: Gosia Guitars

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Wat is eigenlijk het Europese equivalent van Mercury Magnetics? Vind die yanks veuls te duur.
    Daarbij die je de aanname dat een Europese fabrikant goedkoper zou zijn ;-). Als dat zo is is dat vnl op verzendkosten en importheffingen. Daarnaast is MM een fabrikant die heel actief inzet op het maken van replica's van classics en daar betaal je ook voor. Veel, vind ik ook, maar of het "te veel" is weet ik niet. Een Europese fabrikant vinden is dus 1. Eentje vinden die dat replicawerk doen is iets anders.

    Uiteraard heb je AE in Schagen. Doen al jaren "klein" customwerk maar wat je ervoor betaalt weet ik niet. Geen ervaring. Uit m'n bookmarks trok ik ook nog:
    https://www.trasformaudio.com/it/cat...ori-push-pull/

    En uiteraard Pieme in Italie. Bijzonder schappelijk geprijsd.
    https://shop.piemme-elektra.it/catalog
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Hoor het zelf ook, met name in die vreselijke flageoletten. Maar waar zit het hem in, een trafo wikkelen kan toch niet zo moeilijk zijn.
    AE ken ik, zeer tevreden, heb een vermogens smoorspoel van ze in m'n AC30. 25 euro excl. Geen geld vond ik. Zal eens informeren wat een 1700 ohm uitgangstrafo kost. MM heeft trouwens vaak verschillende types van een transformator, de replica's en de axioma's. Het blik moet goed zijn dat snap ik, maar verder vind ik het maar een schimmig gebeuren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top