Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 39

Discussie: Klotz gitaarkabel

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Ik lees wisselende reacties op deze tuner van geweldig tot waardeloos snel stuk Maar ik ga er 1 bestellen bevalt het niet of tegen kan het retour bij Bax.
    Dat had ik dus eerder moeten weten.
    Een Boss TU-3 gaat een leven lang mee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Klotz gebruikt de Switchcraft versie,
    Lijkt me stug dat ze Neutrik specificeren en switchcraft monteren?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    ik zou de leverancier vragen of je ze kunt omruilen naar die met de rechte pluggen.

    Ik heb 1 kabel met 2 rechte stekkers maar die heeft niet dat ringetje Bij 1 kabel met haakse stekker zit dat ringetje wel raar dat ze dat niet op beide stekers doen en een haakse plug in een strat ziet er niet uit. Op de gibson en Burns geen probleem.
    wort vervolgd

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nee, het is een pedaal met een stemapparaat erin. En als je het pedaal inschakelt, onderbreek je het signaal naar de versterker en kun je dus ongestoord en zonder geluid stemmen of gitaar wisselen.

    Hallo
    Net de chromatic ontvangen jammer dat er dan weer geen duidelijk handleiding bij zit zet je deze tussen de gitaarkabel en de vesterker/echo dus gitaar op input en versterker op output en ook voor de voeding 2 aansluitingen. ik zag op een filmpje dast er een batterij in zat dus die snel verwijdert.want ik heb er een adapter bij gekocht vind ik wel zo handig als je dan wilt stemmen moet je dan ergens op drukken of gaat dat vanzelf als je een snaar aanslaat. en wil je de stekker uit de gitaar trekken dan op de schakelaar drukken sorry ik ben een oen met die dingen maar vind het raar dat er bij de gebruiksaanwijzing alleen tekst gen plaatje met aansluitschema zit.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.797

    Standaard

    https://www.boss.info/nl/support/by_...-2bb7aa734074/

    Deze kun je downloaden en/of afdrukken. Verder vind ik je inderdaad wel een beetje een oen. Eerst vertel je dat je inderdaad even moet afkoelen, en ’n dag daarna ligt dit ding alweer in je brievenbus. Weet je zelf nog wel wat je nou wil?
    En het is al eens eerder gezegd: lees bovenstaande verhaaltje van jezelf nog eens over, kijk dan of je het zelf begrijpt, en vraag je vervolgens af hoe wij het dan nog moeten begrijpen.
    Ik ben er klaar mee.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    https://www.boss.info/nl/support/by_...-2bb7aa734074/

    Deze kun je downloaden en/of afdrukken. Verder vind ik je inderdaad wel een beetje een oen. Eerst vertel je dat je inderdaad even moet afkoelen, en ’n dag daarna ligt dit ding alweer in je brievenbus. Weet je zelf nog wel wat je nou wil?
    En het is al eens eerder gezegd: lees bovenstaande verhaaltje van jezelf nog eens over, kijk dan of je het zelf begrijpt, en vraag je vervolgens af hoe wij het dan nog moeten begrijpen.
    Ik ben er klaar mee.
    Dank je wel en ja ik ben redelijk impulsief als ik wat wil moet het ook komen. Ik berijp je best hoor maar ik ben op een leeftijd dat je niet meer zoveel tijd hebt en dan wil ik het nog hebben of gedaan hebben en met jullie hulp kom ik meestal en stuk verder. deze handleiding is duidelijk dat die niet bij het produkt zit vind ik dan weer beetje raar.
    Maar ik ga het morgen eens uitproberen en ik blijf het ook raar vinden dat er bij die kabels ook geen informatie staat welke de stille plug is en waarom niet beide en maar 1 kabel van de drie heeft dat ringetje. ook vreemd toch.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    ik blijf het ook raar vinden dat er bij die kabels ook geen informatie staat welke de stille plug is en waarom niet beide en maar 1 kabel van de drie heeft dat ringetje. ook vreemd toch.
    Dat is zeker raar. De vraag is of het verkeerd geleverd of verkeerd besteld is.

    En de silent plug heeft alleen een functie aan de gitaar kant. Dat dat niet dubbel uitgevoerd wordt vind ik dan weer niet raar.

    Mocht je dat wel willen, die pluggen zijn ook gewoon los te koop.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat is zeker raar. De vraag is of het verkeerd geleverd of verkeerd besteld is.

    En de silent plug heeft alleen een functie aan de gitaar kant. Dat dat niet dubbel uitgevoerd wordt vind ik dan weer niet raar.

    Mocht je dat wel willen, die pluggen zijn ook gewoon los te koop.
    ook de plug met ringetje maakt lawaai bij het in en uit steken of als je er met je vingers aan zit met dat pedaaltje er tussen werkt het wel ik vin de stemmer dan weer niet fijn werken op een Burns met aparte kop is het bv lastig een stemmer met knijper te plaatsen dus moet dan via geluid of kabeltje dat werrkt wel.
    En verkeerd bestellen van de kabels is uitgesloten ik zoek op titanium dan krijg je de kabels met bijbehorende specificaties en omschrijving en daar ben ik blind op af gegaan. Het zijn verder wel soepele kabels en er zit best behoorlijk prijsverschil bij de aanbieders de laatste 2 kocht ik bou Souman mede vanwege de prijs.
    Ik ga me er maar verder niet meer druk over maken want terug sturen is ook weer een gedoe moet je de verpakking weer opzoeken en als ze lastig zijn krijg je maar een deel terug. ik beschouw het maar als leer geld.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    En verkeerd bestellen van de kabels is uitgesloten ik zoek op titanium dan krijg je de kabels met bijbehorende specificaties en omschrijving en daar ben ik blind op af gegaan. Het zijn verder wel soepele kabels en er zit best behoorlijk prijsverschil bij de aanbieders de laatste 2 kocht ik bou Souman mede vanwege de prijs.
    Titanium is er ook zonder silent plug. Bij souman zie ik ze niet eens met?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat is zeker raar. De vraag is of het verkeerd geleverd of verkeerd besteld is.

    En de silent plug heeft alleen een functie aan de gitaar kant. Dat dat niet dubbel uitgevoerd wordt vind ik dan weer niet raar.

    Mocht je dat wel willen, die pluggen zijn ook gewoon los te koop.
    Dus kunje die pluggen ook aan een gewone kabel zetten heb je een link waar die te koop zijn ga ik dat nog eens proberen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top