Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 39

Discussie: Klotz gitaarkabel

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard Klotz gitaarkabel

    In de omschrijving bij de klotz titanium gitaarkabel staat geen bijgeluiden bij het uittrekken van de kabel als je van gitaar wilt wisselen Nou ze maken net zo'n klere herrie als een graits kabel of een kabel van 10.00€ Hoe is jullie ervaring.
    Ik had ze speciaal ggekocht omda je dan zonder de versterker uit te zetten van gitaar kan wisselen nou ja weer een illusie armer en 3 kabels rijker. Waarom ik gelijk 3 kabels heb gekocht gratis verzenden en ik heb meerdere gitaret en versterkers.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.575

    Standaard

    Heb je geen tuner pedaal? Als ik van gitaar wil wisselen, trap ik even op de tuner en dan kan ik kraakvrij wisselen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.797

    Standaard

    Zonde, ook niet écht handig, omdat ik het een nogal ongeloofwaardige claim vind. Het uitschakelen van het signaal via de tuner of de stand-by schakelaar werkt altijd.
    Maar waarom je dan gelijk drie kabels hebt gekocht, zonder dat je wist of het zou werken, verbaast me.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Misschien een stomme opmerking, maar ik maak 'm toch, voor de zekerheid: Die kabel doet helemaal niks, maar is aan 1 kant uitgevoerd met de Neutrik silentplug (toch?). Deze moet aan de gitaarkant.
    Heb je dit ook zo aangesloten?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Misschien een stomme opmerking, maar ik maak 'm toch, voor de zekerheid: Die kabel doet helemaal niks, maar is aan 1 kant uitgevoerd met de Neutrik silentplug (toch?). Deze moet aan de gitaarkant.
    Heb je dit ook zo aangesloten?
    welke is dan de neutrik plug.

    ik heb 2 kabels met aan 1 kant een haakse stekker en aan de andere kant een rechte stekker de haakse heb ik in de versterker misschien eens wisselen maar een haakse in een strat is lastig. Waarom meteen 3 ik geloofde het door de omschrijving beetje dom dt dan wer wel
    de 3e kabel heeft 2 rechte stekkers. Ik zal eens een pedaal proberen zoals hierboven wordt gezegd. Is dat zo'n pedaal wat je bij de versterker koopt en in de voetpedasasl aansluiting zit.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    welke is dan de neutrik plug.

    ik heb 2 kabels met aan 1 kant een haakse stekker en aan de andere kant een rechte stekker de haakse heb ik in de versterker misschien eens wisselen maar een haakse in een strat is lastig.
    Zo te zien is de haakse de silent plug:
    https://shop.klotz-ais.com/ti-guitar.html

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.575

    Standaard Klotz gitaarkabel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    welke is dan de neutrik plug.

    ik heb 2 kabels met aan 1 kant een haakse stekker en aan de andere kant een rechte stekker de haakse heb ik in de versterker misschien eens wisselen maar een haakse in een strat is lastig. Waarom meteen 3 ik geloofde het door de omschrijving beetje dom dt dan wer wel
    de 3e kabel heeft 2 rechte stekkers. Ik zal eens een pedaal proberen zoals hierboven wordt gezegd. Is dat zo'n pedaal wat je bij de versterker koopt en in de voetpedasasl aansluiting zit.
    Nee, het is een pedaal met een stemapparaat erin. En als je het pedaal inschakelt, onderbreek je het signaal naar de versterker en kun je dus ongestoord en zonder geluid stemmen of gitaar wisselen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Haakse kant moet in de gitaar en dan kan je wel in-en uitpluggen zonder bijgeluiden.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Je herkent de silent plug aan dat op en neer beweegbaar ringetje.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Je herkent de silent plug aan dat op en neer beweegbaar ringetje.
    Geen idee wat je bedoelt maar zal straks eens kijken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top