Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 48
  1. #11
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Ok dus omdat je meerdere stijlen en projecten doet, wil je verschillende setups hebben, begrijp ik dat goed?

    Je Mesa heeft toch 3 oif 4 kanalen en een EQ? Daar moet je toch VEEL klanken kunnen uithalen? Gaat hij te hard? Gooi er ff een Loadbox tussen. Je klank is misschien niet zo super als met de master op 5 maar het publiek merkt daar toch niets van. Je wil niet slepen met een top maar wel met een rack?

    Met een beetje zoek-werk, aanpassing van settings en dergelijke kan je met de combinatie van je Mesa en je Lex waarschijnlijk alle stijlen aan maar het kost werk en je moet je spullen kennen.

    Ik speel in 3 bands, een rock-coverband, een bluesband en een cover band die veel funk, disco en pop stuff doet. Ik gebruik dezelfde spullen voor de 3 bands, kan perfect mits ik hier en daar wat aanpas aan mijn klanken/fx...

    Ga eens aan't werk met je Lex en de Mesa en probeer eens wat klanken te vinden!
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  2. #12

    Standaard

    idd kan ik met mn mesa en mn rack alle kanten op. ik kan mn combo alleen gerbuiken en met rack. maar ik wil een 2e rackje waar ik samen met mn 20/20 en boxen andere dingen mee doet. als backup maar ook als setup met andere geluiden.
    dus dat rack wordt dan zo gemaakt dat ik er mee het podium op kan en ook over de pa kan spelen als dat zou moeten. tevens ga ik daar mee experimenteren kan ik zo'n setje een slaten staan in de oefenruimte ofzo. het is ook wat lichter en ik heb wat meer mogelijk heden als ik dat heb.

    vandaar dat ik diverse dingen wil. en ik wil ook niet overal staan met mn markiv. buiten bv of op een festival zoals vorig jaar flevo totaal waar 4 dagen lang je versterker en gitaar in een busje staan gepropt met de volle zon erop. dan wil ik gewoon dat andere spul erin hebben. ipv van mn markiv.

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Koop dan een POD XT PRO

    Is niet duur en zitten genoeg bruikbare sounds in.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Gewoon van alles kopen Nokkie , is goed voor de economie

    Wist niet dat dit alleen voor elite-leden was, wat een gezeik. :razz:

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2003
    Locatie
    daar aan de maas bij brienenoord...
    Berichten
    1.003

    Standaard

    wie helpt even?
    mijn advies:

    Je Mark IV met die 2 EVM kastjes houden...die 20/20 inruilen voor een paar essentiële pedaaltjes en wat je over hebt in de Westerschelde pleuren...

  6. #16

    Standaard

    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Dat heb ik eerder gehoord....
    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polytheme Pam
    wie helpt even?
    mijn advies:

    Je Mark IV met die 2 EVM kastjes houden...die 20/20 inruilen voor een paar essentiële pedaaltjes en wat je over hebt in de Westerschelde pleuren...
    Goed idee eigenlijk. Op die manier heb je eigenlijk alles binnen 'handbereik'.
    Alles over de Trace Elliot V8: http://www.trace-elliot-v8.com/

    G&L LB-100 | Trace Elliot V8 | Trace Elliot 1084
    Boss TU-2 | Fulltone Bassdrive
    Peavey Microbass

  8. #18

    Standaard

    in principe is dat ook wat ik nu doe. op het moment speel ik met mn markiv en een rack met draadloos en mn tuner. das genoeg. maa soms wordt er meer verwacht en dat wil ik dan ook kunnen geven. maar dat is dan meer als ik gevraagt wordt als gastmuzikant.

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    in principe is dat ook wat ik nu doe. op het moment speel ik met mn markiv en een rack met draadloos en mn tuner. das genoeg. maa soms wordt er meer verwacht en dat wil ik dan ook kunnen geven. maar dat is dan meer als ik gevraagt wordt als gastmuzikant.

    Nocki
    gevraagd wordt

    ik denk dat je dan best uitzoekt wat je dan hebt ontbreken aan sounds wanneer je zo gevraagd wordt als gastmuzikant. Stel dat het bijvoorbeeld een bepaald High-Gain geluid is, dan kan je dat makkelijk toevoegen met een 'extra' preamp. of misschien zijn het effectjes... enfin, ik ben maar hardop aan het nadenken.
    Alles over de Trace Elliot V8: http://www.trace-elliot-v8.com/

    G&L LB-100 | Trace Elliot V8 | Trace Elliot 1084
    Boss TU-2 | Fulltone Bassdrive
    Peavey Microbass

  10. #20

    Standaard

    klopt. maar ik wil voor mn eigen geluid mn markiv houden met eventueel fx (de mpx g2 heb ik al) en voor andere porojecten mn rack pakken met mesa boxen, 20/20 en preamp met een hoop mogelijkheden.

    dus zou daar een v-amp pro een line 6 geval of een rocktron ofzo in moeten. maar hoe verhouden die dingen zicht tot elkaar en hoe komen ze door de mix.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top