Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
OK, voeg ik toe.

Ik ben er huiverig voor omdat ik dan constateer dat het nog niet daaraan voldoet en dat ik ook niet weet wat er verder moet gebeuren. Ik zou het wel onwijs tof vinden als het me wél lukt om iets te maken dat in de buurt komt bij wat ik zelf luister op spotify.
Reken vooral op meer hulpvragen!
Procesupdate:
Ik werk op dit moment aan het remixen van twee nummers simultaan.
Het Pink Floyd-achtige nummer (Bright side of the sun) en Silent conquest.
Ik probeer nog steeds alle tips op te volgen en elke keer ontdek ik nieuwe features aan plugins die me veel uren kosten om te doorgronden en dan het resultaat weer iets beter maken. Vervolgens kan ik die verworvenheid ook weer toepassen op het andere nummer en andere partijen en dan knapt het weer op - na de nodige tijdsinvestering.

En vervolgens merk ik dat ik steeds nieuwe problemen hoor. (bv een leadgitaar met een enorm snerpend geluid, waar komt dat ineens vandaan? Was dat gesnerp er al? Ja). En dan weer uren ploeteren met eq om dat eruit te krijgen en de rest van het geluid zoveel mogelijk in stand te houden.

Maar al met al lekker bezig.
Even geen nieuw werk. Alle tijd gaat nu zitten in leren en toepassen.

Frustratie: ook na vele verbeteringen klinkt het nog (lang) niet zoals ik wil en vooral niet zoals m'n referentienummers.