Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 44
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.000

    Standaard

    Nee hoor. Echt niet. Echt. Niet.


  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Duckman? Edje ?
    ok, dus ik zit hier nu met een Linker schouder blessure ( slijmbeurs ontsteking). Kort spelen gaat net. Maar ik wil wel wat delen. 3de take, 1 keer ingespeeld, sorry voor de slordigheden. Ik vind de 2de helft beter. Hiero in Colorado een sneeuwstorm dus vandaar de titel, foto van vandaag erbij :-) https://on.soundcloud.com/bJ6mo

  3. #33

    Standaard

    wow, lekker sfeervol. Ik vind hem goed!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Hier heb je mijn inzending , moet nu want ik ben twee weken weg.
    Niet mijn beste werk maar ach we zijn van de straat.

    Stratocaster en mijn Dumble kloon


    https://soundclick.com/share.cfm?id=14743747

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ik had hierboven vermeld dat ie eigenlijk wel af was maar je raadt het al; toch weer aangepast
    Maar vanaf nu doe ik er niets meer aan, ik heb 'm al geupload op mijn Soundcloud.
    Had je al een idee hoe het ongeveer moet klinken Fu? Of wordt het gaandeweg improviseren gedaan?
    Pascal misschien even een linkje van jou erbij, ik heb hem gevonden hoor maar even voor het gemak.
    Ik geef op iedereen commentaar wanneer ze allemaal zijn ingeleverd

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Pascal misschien even een linkje van jou erbij, ik heb hem gevonden hoor maar even voor het gemak.
    Ik geef op iedereen commentaar wanneer ze allemaal zijn ingeleverd
    Ik wil 'm zeker posten maar een tig posts geleden hadden we zo'n beetje afgesproken om pas een linkje te posten op de 17e om elkaar niet onbewust dan wel bewust te beïnvloeden. Maar oké, that ship has sailed

    Alle door mij gespeelde tracks zijn gespeeld met de Boss GX-100 en opgenomen met Audacity. Geen mix maar een balans en wat links/rechts gepand.

    Gitaar: Stratocaster met EMG DG 20's

    Dus bij deze:
    https://soundcloud.com/mrestpas/gita...t-backingtrack
    Laatst gewijzigd door pasqual; 16 maart 2024 om 10:22

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.000

    Standaard

    Allen, de backin grack has defeated me lol. Hij is heel, heel mooi in elkaar gestoken, maar qua tempo is ie lastig voor mij. Uberhaupt ben ik al geen solist. Dus, met gepaste gene....

    https://soundclick.com/share.cfm?id=14749372

    Ik ga vanmiddag alle inzendingen luisteren, leuk!

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.000

    Standaard

    Wow Pasqual, das mooi!!! Wat een volwassen spel, lekker, heel goed uitgevoerd!

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    ok, dus ik zit hier nu met een Linker schouder blessure ( slijmbeurs ontsteking). Kort spelen gaat net. Maar ik wil wel wat delen. 3de take, 1 keer ingespeeld, sorry voor de slordigheden. Ik vind de 2de helft beter. Hiero in Colorado een sneeuwstorm dus vandaar de titel, foto van vandaag erbij :-) https://on.soundcloud.com/bJ6mo
    Ik hoop dat ie snel beter gaat! Je hebt in ieder geval een mooi uitzicht. En lekker gespeekld hoor, zitten hele mooi stukken bij. Mooie opbouw, zou ik ook eens moeten doen haha

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.030

    Standaard

    Duckman: je opname heeft zeer goede stukken maar ook veel herhaling. Dat laatste is iets waar we allemaal last van hebben want men heeft de neiging om binnen de comfortzone te blijven. Om dat te voorkomen heb ik het lied in stukken verdeeld; kop, rustige opbouw, soort van refrein ( 2 keer) en staart en zo heb ik ook opgenomen. Dus in meerdere stukken en aan elkaar geplakt. Had ik dat niet gedaan had ik mezelf ook steeds herhaald. Verder vind ik de gitaarpartij te hard in de mix staan. Maar dat is subjectief...

    Fusion: Iets minder bescheiden mag best! Voor een niet solo gitarist gooi je er toch een zooi erg knappe arpeggioos uit die ik van z'n lang zal ze leven niet voor elkaar ga krijgen!! Je gitaarsound is erg direct into your face en mag best iets dieper in de mix maar ook dit is subjectief. Ik gebruik zelf nogal veel delay en dan is het gitaargeluid al vanzelf iets "verder weg".
    Maar een erg geslaagde interpretatie!
    En thanx voor de comment!

    Leuk om de verschillende visies op hetzelfde stukje muziek!!

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Pascal prima hoor echt in jou straatje, je heb er echt iets van gemaakt, met name de tweede helft petje af

    Duckman Goeie poging hoor hier en daar misschien iets onzuiver, beetje veel van het zelfde , maar dat is nou net de kunst bij dit soort backingtracks "het interessant houden" verder prima hoor

    Fusion Mooi jij uit je comfort zone maar goed hoor,.. mooie arpeggio's,.. opbouw van het gitaarwerk zit er goed in .

    Benwave Redelijk gedaan, beetje verder oefenen nog

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top