Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 64 van 64
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Terug naar de oorspronkelijke vraag: Echte amp of modeling?

    Nu ruim een jaar aan het kloten met losse pedalen en een buizenamp (als pedalenplatform) toch besloten dat modeling/ multi fx veel meer mijn ding is, maar dan wel i.c.m. een buizen poweramp en speakers. Dus het antwoord luidt in mijn geval "Echte amp EN modeling".

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.360

    Standaard

    De versterker is bij mij al afgevallen,dus is het hier de keuze tussen profiling en modeling.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Voor mijn gebruik thuis sowieso modelling, via de pc. Dat opent dan wel een nieuw rabbit hole van aanbod van modellers, om van speaker IR's nog maar te zwijgen. Laatste tijd speel ik voornamelijk via Helix Native.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Voor mijn gebruik thuis sowieso modelling, via de pc. Dat opent dan wel een nieuw rabbit hole van aanbod van modellers, om van speaker IR's nog maar te zwijgen. Laatste tijd speel ik voornamelijk via Helix Native.
    Thuis modelling (Boss GX-100), repetities en podium Buizen head met 212 cab en pedalen. Modelling een tijdje geprobeerd, 1 keer mee opgetreden. Niet verkeerd maar mistte de "push" en mooie feedback en de manier hoe alles reageert op je spel. Moeilijk onder woorden te brengen maar ik weet nog de keer dat ik na een tijdje met modelling icm poweramp gespeeld te hebben mijn trouwe buizenamp met cab en pedalboard weer eens in de oefenruimte aansloot, ik weer zeer aangenaam verrast was door de respons, warmte en volheid van het clean en de zeer prettige gainstructuur. Is toch wel een blijvertje!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top