Luitjes,

Ik heb boven op mijn kantoor een dikke PC met daarop een Neural DSP pakket naar een Scarlett Focusrite en twee KRK6 monitors. Dikke sound, veelzijdig, maar ik zit nog steeds op kantoor met een beeldscherm na een dag werken. Nu wil ik in mijn huiskamer ook een leuke, budget set-up zodat ik in de avond lekker bij het haardje kan spelen.

Ik heb nog een Line 6 POD HD500 vol met naarstig bijeengesprokkelde presets (YJM, John Mayer, etc) die ik graag in mijn beneden set-up zou verwerken. Verder wil het oog ook wat; ik zie plenty Behringerachtige PA speakers, maar het liefst heb ik iets wat er ook nog een beetje leuk uit ziet. Stereo amp ipv mono zou ook leuk zijn.

Ik heb nu een aantal tweedehands opties voor ogen voor mijn set-up beneden:

1. Een keyboard versterker van Roland KC: Neutrale sound, gelauwerd voor modeling, prijzig, vaak niet stereo verkrijgbaar, lelijk.

2. Een akoestische gitaarversterker, bijv een Marhsal AS80R. Stereo, zou neutraal moeten zijn, ziet er te gek uit, geen idee of een modeler hier goed door klinkt.

3. Een Marshall Class 5. Een UK Made 5 watt tube combo. Mono, betaalbaar, mojo, gaat wellicht te hard?

Benieuwd naar jullie advies want ik merk dat ik behoorlijk vast loop.

Bedankt!