Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.799

    Standaard

    Met de Boss Kantana kan je in elk geval heel veel kanten op. Feedback is een ander verhaal; doorgaans niet iets voor de huiskamer, maar je kunt proberen of het ermee lukt, hoewel ik vrees met grote vreze....
    Bottomline: voordat je wat koopt; eerst helemaal uitproberen en zeker weten dat iets naar je zin is.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freesoul Bekijk bericht
    Ik heb dus een hopeloos geval aangeschaft.
    In welke richting kijk ik het best, zou een Boss Katana 50 MKII al voldoende zijn ????
    Hangt er vanaf wat je wilt. Ik speel zelf thuis voornamelijk akoestisch omdat een (fatsoenlijke) amp snel teveel herrie maakt. Dat is de kern van het probleem en dat is eigenlijk niet op te lossen. Maar er zijn mensen die enthousiast zijn over de Katana, dus wie ben ik.

  3. #13

    Standaard

    ik heb de katana MkII 100w head en krijg prima feedback thuis op laag volume.
    Maar inderdaad ,eerst uitproberen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Met de Boss Kantana kan je in elk geval heel veel kanten op. Feedback is een ander verhaal; doorgaans niet iets voor de huiskamer, maar je kunt proberen of het ermee lukt, hoewel ik vrees met grote vreze....
    Bottomline: voordat je wat koopt; eerst helemaal uitproberen en zeker weten dat iets naar je zin is.

  4. #14

    Standaard

    Ja je hebt 300% gelijk, ik heb me laten leiden door de commentaren online, vroeger had ik een hele grote versterker van 100W maar ik heb alles weg gedaan en in een tien jaar tijd is er veel veranderd, waardoor ik eigenlijk als een beginneling veel dingen moet ontdekken.
    wat is een hybride versterker bijvoorbeeld, deels elektrisch deels op benzine ???
    dit is nog maar een term waarbij ik mij af vraag WTF.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freesoul Bekijk bericht
    Ja je hebt 300% gelijk, ik heb me laten leiden door de commentaren online, vroeger had ik een hele grote versterker van 100W maar ik heb alles weg gedaan en in een tien jaar tijd is er veel veranderd, waardoor ik eigenlijk als een beginneling veel dingen moet ontdekken.
    wat is een hybride versterker bijvoorbeeld, deels elektrisch deels op benzine ???
    dit is nog maar een term waarbij ik mij af vraag WTF.
    In dat geval zou ik voorzichtig zijn. Een versterker thuis hoeft uiteraard geen 100 watt te zijn, maar er wordt tegenwoordig van alles en nog wat te koop aangeboden. Enerzijds prima natuurlijk, want veel keus, maar kan ook onoverzichtelijk zijn. In beginsel is een 5 watt buizenamp voor thuis natuurlijk de voor de hand liggende oplossing, maar die gaat vaak toch net te hard. De vraag is of de stap terug van 100 watt amp naar iets wat minder lawaai maakt dan zo'n 5 watt tube amp een aanvaardbaar resultaat oplevert (in mijn geval dus niet).

  6. #16

    Standaard

    In mijn geval is een 15 Watt cort versterker te weinig, een koptelefoon kan ook best handig zijn, het enige handige dat mijn cort versterker wel heeft is dat je er muziek kan op afspelen, waar je kan mee spelen. dat heeft me doen beslissen om voor deze te gaan, nu denk ik dat nog meerdere versterkers zullen hebben tegenwoordig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top