Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Kijk, van de nood een deugd, veel rock'n roller wordt het niet.
    Of zoals Jacques Presser zou zeggen; die hele 2e wereldoorlog heeft toch maar een mooi boek opgeleverd!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    die hele 2e wereldoorlog heeft toch maar een mooi boek opgeleverd!


    Iets heel anders. Slechte kabels. Ik heb vroeger wel eens radio-ontvangst gehad via mijn gitaarkabel. Was Radio Moskou
    Had Hendrix ook in sommige van zijn live opnames. Hou ze in de gaten die Russen

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Iets heel anders. Slechte kabels. Ik heb vroeger wel eens radio-ontvangst gehad via mijn gitaarkabel. Was Radio Moskou
    Herkenbaar; bij mij was dat op een versterker met de uiterst misleidende naam 'True Sound’....

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hoi hoi
    Een beetje off topic: @Pepe
    Dat van Jon Spencer wist ik niet.
    Ik liet wel (met een klein cassette spelertje) soms Koningin Juliana een deel van de aankondiging doen:
    Geachte leden van de Ssssstaten Generaal, en dan gaan we nu over tot…..
    En dan blèrde ik de naam van het volgende nummer; en dan gelijk op die snaren meppen.
    En zzzzzze swssssliste natuurlijk, daaraan kon je horen dat zzzzzij het wasssss.

    Mijn idee voor microfonisch of niet aan TS:
    Kijk eerst of je er last van hebt.
    Microfonisch klinkt opener dan gewaxt. Je verandert doorgaans de specs van je pup. De vraag is dus: hoe happy ben je met het huidige geluid; of laat je techniek prevaleren boven geluid.

    Ik zou het wel weten. Ik heb bepaalde gitaren juist vanwege kleine hebbelijkheden of onhebbelijkheden. Maar ja, ik ben niet de TS.
    Vriendelijke groet, Gus
    Dit antwoord kreeg ik ook van mijn luthier. Hij wil en kan er wel wat aan doen dmv waxen, maar adviseerde het zo te laten als ik er verder geen last van heb. Speel altijd thuis met laag volume en meestal clean.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top