Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    De dubbeling van je stem pakt goed uit, die klinkt nu voller/breder. Maar ik kan me ook voorstellen dat het veiliger voelt.
    Overigens, ik ken maar een paar nummers van Hayward/Moody Blues , in dit geval: Had to Fall in Love. Zowel je stem(men) als de samenzang deed me daar aan denken. Goeie zet zet van je geweest.
    Mede door jouw opmerkingen.
    Ik kan er nu ook beter naar luisteren. En ik vind het nu leuker om te zingen. Alleen voor mezelf dus al een goede investering.
    Nogmaals dank.

    (Overigens daalt nog steeds het aantal views met elk nieuw gepubliceerd nummer. :-) Zelfs mijn eigen vrienden en familie haken massaal af. Dus maar goed dat ik er zelf veel plezier aan beleef.)

    Oh, en 'Had to fall in love' klinkt inderdaad niet gek. Ik denk dat ik je vergelijking begrijp. Niet dat ik mezelf er nu kwalitatief mee zal vergelijken. Meer een beetje de sfeer.
    Het nummer zelf vind ik wel tamelijk flauwtjes. Maar de zang is goed aan te horen.
    Laatst gewijzigd door edje kadetje; 22 februari 2024 om 16:37

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Overigens daalt nog steeds het aantal views met elk nieuw gepubliceerd nummer. :-) Zelfs mijn eigen vrienden en familie haken massaal af. Dus maar goed dat ik er zelf veel plezier aan beleef.
    Dat is het lot van de miskende kunstenaar, moet je maar denken...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Alsof ik een nieuw nummer van RWPL hoor, en zie dat als een compliment.
    Mwa...

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Alsof ik een nieuw nummer van RWPL hoor, en zie dat als een compliment.
    Ik zie dit als een heel groot compliment!
    Best wel een fan van RPWL.

    Welk nummer bedoel je?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Een willekeurig, niet nader gespecificeerd, theoretisch nummer schat ik zo in...

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Een willekeurig, niet nader gespecificeerd, theoretisch nummer schat ik zo in...

    Je bedoelt misschien: een willekeurig, niet nader gespecidiceerd, theoretisch nummer nummer van RPWL.

    Maar ik bedoelde aan Beruk te vragen 'bij welk nummer van mij had je die RPWL-associatie?'
    Omdat ik de laatste tijd vier nummers publiceerde.

    Of bedoel je nog iets heel anders?
    Laatst gewijzigd door edje kadetje; 23 februari 2024 om 16:44

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Ik zie dit als een heel groot compliment!
    Best wel een fan van RPWL.

    Welk nummer bedoel je?
    Niet persé een nummer, meer de associate qua sfeer en geluid
    Mwa...

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Niet persé een nummer, meer de associate qua sfeer en geluid
    Mijn vraag was eigenlijk: welk nummer van mij?
    Omdat ik (in dit topic) volgens mij 4 nummers heb gelinkd.

    Maar gezien die vier nummers kan het - denk ik - alleen maar gaan om het eerste nummer in dit topic (wat ik aankondigde als geinspireerd door oude Pink Floyd).

    En uiteindelijk: vooral bedankt voor het luisteren naar het nummer en dank dat je een reactie achterliet hier.

  9. #19

    Standaard

    Hoi hoi
    Ik heb geprobeerd wijs te worden uit de jukebox van liedjes en songs in dit draadje.

    Ik heb een bijzondere band met PFloyds eerste drie singles en de Piper LP. Die PF heb ik niet terug gehoord, maar dat ligt zeker aan mij.
    Ik zou je zeker willen aanraden te voorkomen dat er vier verschillende stukken onder een noemer worden gepost.

    Ik ga de volgende keer weer gewoon luisteren.
    Keep on keepin’ on!
    Vriendelijke groet Gus
    In Tartiflette we trust…..

  10. #20

    Standaard

    Dan ga je weer net iets te ver terug... denk Pink Floyd, rond de tijd dat ze de Zabriskie Point stukken opnamen, More, Meddle, en Atom Heart Mother. Die periode, David Gilmour, niet Syd Barret. Die is aardig geraakt, in de zin van een uitgesponnen, spacey improvisatie op een vrij statische ondergrond. Pink Floyd wist dat soort dingen doorgaans wel wat meer richting te geven. (en fair enough, ben na een minuut of twee van dat stuk ook afgehaakt.)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top