Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Pasqual vind t ook al niets lol
    Tussen iets "niets vinden" en iets "niet mooi" vinden zit nogal een grote ruimte
    Het is maar mijn mening....

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    IK WILL ALLEEN HOREN ALS JE T HEEL MOOI EN FANTASTISCH EN GOED VINDT!!!1!!

    Nee hoor, uiteraard niet, en ik neem je mening ook serieus. Ik probeer erachter te komen wat er niet mooi aan is. Vooral als t nep klinkt (het is namelijk geprogrameerde fretless bass) dat zou ik mezelf wel aantrekken.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    IK WILL ALLEEN HOREN ALS JE T HEEL MOOI EN FANTASTISCH EN GOED VINDT!!!1!!

    Nee hoor, uiteraard niet, en ik neem je mening ook serieus. Ik probeer erachter te komen wat er niet mooi aan is. Vooral als t nep klinkt (het is namelijk geprogrameerde fretless bass) dat zou ik mezelf wel aantrekken.
    Vooral de fretless in deze muziek vind ik niet mooi én het feit dat ik ook kan horen dat het geprogrammeerd is. Ik zou wel eens een versie met een gewone bas willen horen

    EN JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!
    Laatst gewijzigd door pasqual; 9 januari 2024 om 22:13

  4. #14

    Standaard

    Hoi hoi
    Hope this finds you well.

    Ik vind het een avontuurlijk stuk muziek. En sorry dat ik ook mekker over de bas. Of beter het ontbreken daarvan.
    Precies op 1 minuut meen ik een knips te horen. Vanaf dat moment is de bas ofwel afwezig ofwel veel zachter ineens, waardoor de bodem er een beetje uitvalt.

    Keep on keepin’ on, zoals Curtis Mayfield nog wel eens zei.
    Vriendelijke groet van je zuiderbuur.
    In Tartiflette we trust…..

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Dank Gus vooral die knip en t gebrek ervan daar kan ik wat mee. Dat soort input, gegeven op basis van jullie oortjes op jullie afluistersystemen is echt goud. Dank.

    @pasqual: jij ook bedankt. Jammer dat t zo overduidelijk is dat de bas geprogrammeerd is. De meesten tot nu toe die iets over de bas riepen dachten dat ie echt was. Ik zelf hoor t duidenlijk in ieder geval. Ik heb ook een paar nummers met geprogrammeerde fretted bas, met een andere VST: wellicht vind je die natuurlijker?

    https://soundclick.com/share.cfm?id=14685359

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Bij het eerste nummer dat komt bij dat laatste linkje is de bas echt te zacht in de mix dus daar kan ik niet veel over zeggen.
    Bij Gojira klinkt ie prima net als bij Thematic. Crown (vette riffs en prima nummerbtw) klinkt de bas ook prima. Ik ben in dit genre gewoon niet zo'n liefhebber van fretless bas

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top