Ik heb de Dream en Galaxy getest en was onder de indruk van het geluid.
Zo is er een 1176, Ruby en Lion bijgekomen.

Wat ik erg fijn vind is dat je met de speaker simulatie niet overspoeld wordt door allemaal opties. Zij hebben de keuze gemaakt. Je krijgt 6 opties en dat is het. En eigenlijk is dit een verademing.

Zie mijn opmerkingen in het Fender Tone Master Pro topic, je kunt daar een keuze maken uit totaal 3000 opties. En meer als je je eigen IR's toevoegt. Je bent langer bezig om een goed geluid te krijgen wat werkt op volume. In dat topic gaf ik aan dat ik zou kijken welke het beste bij mij past.
Voor nu heeft het UA pedal board mijn voorkeur.

Qua prijs is het hetzelfde, de TMP is ook vrij duur en de UA spullen ook. De TMP blijft veelzijdiger vanwege het kunnen schakelen van complete rigs inclusief meer FX opties dan mijn pedalboard heeft. En de USB audio interface met bluetooth.

De UA pedalen hebben een handige 4cm optie, dit is om de Dream, Ruby en Lion handig te kunnen gebruiken.
Bij mij staat 4cm aan op de Dream en de Ruby. De Lion hangt in de lus van de Ruby en de Ruby in de lus van de Dream.
Hierdoor kun je makkelijker van pedaal wisselen, de Dream is het hoofd pedaal als die aanstaat is de rest in bypass. Door de Dream te deselecteren krijg je de Ruby of de Lion afhankelijk welke in bypass staat.
Dus je kunt makkelijk tussen Clean, Crunch en Lead wisselen met wat logica.