Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Voor jou doen een stevige backingtrack. Het is natuurlijk wel weer een typische wall of sound Gus productie maar je volhouden aan je eigen stijl krijgt wel mijn respect. Ben wel nieuwsgierig naar de andere mix. Wel leuk om eens een andere stem op je producties te horen en dat het toch overduidelijk van jou hand is. Dat jij niet altijd goed te verstaan bent, gaat hier ook weer een beetje op dus heeft het ook wel met die wall of sound te maken.
    Heb deze post even geleend om te vertellen dat ik het daarmee eens ben. Ben overigens benieuwd hoe jouw stem zou klinken als die ‘uit' de wall of sound wordt gehaald.
    Heb trouwens ten aanzien van de backingtrack nog steeds associaties met the Byrds uit de zestiger jaren...

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Heb deze post even geleend om te vertellen dat ik het daarmee eens ben. Ben overigens benieuwd hoe jouw stem zou klinken als die ‘uit' de wall of sound wordt gehaald.
    Heb trouwens ten aanzien van de backingtrack nog steeds associaties met the Byrds uit de zestiger jaren...
    Hoi hoi
    Dinsdagavond of woensdag werd me gevraagd of ik niet wat kon doen met de tekst van Franse Zuchtmeisjes.
    Gistermiddag kwam je met de vraag hoe het zou klinken zonder ‘wall of sound’.
    Heb mijn hand over mijn hart gehaald en het resultaat is een bossa Nova shuffle onder Franse Zuchtmeisjes II.

    Ik heb me voorgenomen het idee te laten bezinken.
    Maar laat vooral wat je er van vindt.
    Je weet: garanties uit het verleden, geven geen resultaten in de toekomst.

    Enjoy!
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 22 december 2023 om 19:05
    In Tartiflette we trust…..

  3. #13

    Standaard

    Goh. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiervan vind.
    Ik ben blij te horen dat de zangeres hoog aangeschreven staat, dan durf ik tenminste te zeggen dat ik de zang juist niet zo geweldig vind.
    En de wall of sound, ja lekker, maar ook een beetje rommelig. Zelf zou ik een beetje met de handen in het haar zitten: 'hoe krijg ik dit een beetje overzichtelijk gemixt?'

    En bovenal: dank dat je het maakt en deelt.

  4. #14

    Standaard

    Hoi Hoi
    Dank dat je hebt geluisterd.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top