Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Verwijderen?

  1. #1

    Standaard Verwijderen?

    Is het mogelijk berichten en/of topics te laten verwijderen van je eigen profiel?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.794

    Standaard

    Ik heb begrepen dat het niet kan.

  3. #3

    Standaard

    Nope. Niet dat ik weet in elk geval.
    Waar je naar vraagt is is een klassiek forum-item. Niet per se dit forum dus maar in het algemeen. Eens in de zoveel tijd komt het voor dat iemand op een forum het niet eens is met iets op dat forum, vaak beleid, en daarom al z'n posts begint te deleten. Gevolg ervan zijn kreupele discussies omdat er content uit is gehaald. Door de user niet de mogelijkheid te geven z'n eigen posts te deleten voorkom je dat. Discussie die daar uit volgt is de vraag "van wie is een post"? En dat mogelijke wespennest passeer ik liever.

    Uiteraard kun je altijd even vragen of ik iets moet deleten.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Het leuke aan dit soort vragen vind ik dat je door dit topic te beginnen meer mensen naar je oude posts hebt laten kijken dan anders ooit het geval was geweest..

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #5

    Standaard

    verwijderen nee, dat lukt alleen als niemand je post heeft gelezen, je kan hem wel aanpassen meestal gebruikt om taalfouten er uit te halen, maar je kan wel alle tekst uit je post verwijderen op 10 tekens na.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top