Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21

Discussie: Woody - Open Sky

  1. #11

    Standaard

    Thanks voor je feedback!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ai, Ai, Ai, Wat vind ik dat toch altijd fout dit soort dingen.
    Eigenlijk zeg je nu dat je veel beter kan spelen dan wat je nu laat horen , maar je doet het niet omdat je bezig ben met ander dingen zoals een mooie zuivere toon een bend of wat dan ook..

    Net als er hier mensen zijn die vinden dat BB king een betere gitarist is dan Joe Bonamassa, en nee dat heeft niet met smaak te maken zeg ik

    Je kan slecht tegen kritiek dat is een zwak punt van je, jammer nergens voor nodig, je zou er boven moeten staan
    Je gitaarspel is prima , zowel je spel, toon, gevoel allemaal goed. Het gaat om je composities daar vinden we van, mag het ?
    Ik heb het vorige keer ook al gezegd wat ik van je muziek vind, en Fobo zegt nu eigenlijk het zelfde. En dan kom je met een flauwe opmerking, wees blij dat er nog mensen luisteren en er wat van vinden
    Jezus vent ben je er nog mee bezig. Voor de duidelijkheid arrogant stuk vreten dat je er bent. Ik heb nooit beweerd dat BB King een betere gitarist is dan Bonamassa. Volgens jou heb ik een beperkt muzikaal gehoor maar ik begin mij af te vragen of de muzikale armoede niet bij jou zit als je muziek beoordeeld op technisch kunnen.

  3. #13

    Standaard

    [QUOTE=benwave;3565906]Ai, Ai, Ai, Wat vind ik dat toch altijd fout dit soort dingen.
    Eigenlijk zeg je nu dat je veel beter kan spelen dan wat je nu laat horen , maar je doet het niet omdat je bezig ben met ander dingen zoals een mooie zuivere toon een bend of wat dan ook..

    Eigenlijk vind ik het slecht van mezelf dat ik nu toch hap, maar ik heb even een oud filmpje geüpload (naar mijn idee op de noemer zinloos gepiel). Daar door krijg je wel een beeld van wat jij suggeerd wat ik zogenaamd zeg

    https://www.youtube.com/watch?v=LzIpnSI5ckw

    Maar wat ik bedoelde is dat mijn persoonlijke voorkeur uit gaat naar goede melodien, ik zeg niet dat ik die maak, ik vind dat persoonlijk erg boeit. Daarnaast zei ik ook dat ik technische muziek erg vet vind (staat er letterlijk), veel naar Stevie Vai ect. geluisterd vroeger, maar tegenwoordig kan ik er niet lang meer naar luisteren.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Jezus vent ben je er nog mee bezig. Voor de duidelijkheid arrogant stuk vreten dat je er bent. Ik heb nooit beweerd dat BB King een betere gitarist is dan Bonamassa. Volgens jou heb ik een beperkt muzikaal gehoor maar ik begin mij af te vragen of de muzikale armoede niet bij jou zit als je muziek beoordeeld op technisch kunnen.
    Ben je uit je winterslaap geschrokken ?
    Hahahhahah Wat je me weer lachen sukkel

  5. #15

    Standaard

    [QUOTE=benwave;3565906]Ai, Ai, Ai, Wat vind ik dat toch altijd fout dit soort dingen.
    Eigenlijk zeg je nu dat je veel beter kan spelen dan wat je nu laat horen , maar je doet het niet omdat je bezig ben met ander dingen zoals een mooie zuivere toon een bend of wat dan ook..

    Ai, ai, ai, nu hoor ik je niet over het filmpje

    Maakt niet uit hoor, ook niet trouwens dat je je ongezouten mening geeft. Ik snap alleen niet altijd dat gebekvecht ook die fora, iedereen heeft de zelfde hobby/passie, maar waar er kans is worden mensen "afgestraft"

    Ik proef vaak een bepaalde ondertoon die ik niet snap

    Dit weerhoud mij persoonlijk niet om te posten, maar ik gok dat dat bij andere wel een drempel zou kunnen zijn

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht

    Ai, ai, ai, nu hoor ik je niet over het filmpje

    Maakt niet uit hoor, ook niet trouwens dat je je ongezouten mening geeft. Ik snap alleen niet altijd dat gebekvecht ook die fora, iedereen heeft de zelfde hobby/passie, maar waar er kans is worden mensen "afgestraft"

    Dit weerhoud mij persoonlijk niet om te posten, maar ik gok dat dat bij andere wel een drempel zou kunnen zijn

    Ook hier laat je weer zien dit je niet tegen kritiek kan, en je denk te weten hoe andere forum leden denken en voelen.
    Omdat jij kritiek krijgt op een liedje durft een ander niet meer te plaatsen. Dat zegt alles over jezelf en niets over een ander


    En wil je commentaar op je tweede filmpje ?? Kan hoor,.. ik zou zeggen een drama , niet om aan te horen en heeft helemaal niets met Steve Vai te maken , die je voor het gemak er maar even erbij sleept. Als dat is wat je uit de muziek van Vai gehaald hebt, zou ik er nog maar eens een keer naar luisteren

  7. #17

    Standaard

    Ik vind het een sympathiek stukkie muziek.
    E klank vind ik prettig, ook al een pluspunt.
    Ik vind al dat gesoleer een beetje overrated.
    Maar daar nog bovenop: niet ieder stuk muziek hoeft me uit mijn sloffen te blazen. Als dit soort muziek maken je veel plezier geeft, ga er dan vooral mee door.
    Leuk dat je het hebt gepost.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ook hier laat je weer zien dit je niet tegen kritiek kan, en je denk te weten hoe andere forum leden denken en voelen.
    Omdat jij kritiek krijgt op een liedje durft een ander niet meer te plaatsen. Dat zegt alles over jezelf en niets over een ander


    En wil je commentaar op je tweede filmpje ?? Kan hoor,.. ik zou zeggen een drama , niet om aan te horen en heeft helemaal niets met Steve Vai te maken , die je voor het gemak er maar even erbij sleept. Als dat is wat je uit de muziek van Vai gehaald hebt, zou ik er nog maar eens een keer naar luisteren
    Oke, jij bent echt dom

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik vind het een sympathiek stukkie muziek.
    E klank vind ik prettig, ook al een pluspunt.
    Ik vind al dat gesoleer een beetje overrated.
    Maar daar nog bovenop: niet ieder stuk muziek hoeft me uit mijn sloffen te blazen. Als dit soort muziek maken je veel plezier geeft, ga er dan vooral mee door.
    Leuk dat je het hebt gepost.
    Vriendelijke groet, Gus
    Klopt, slag gitaar is minstens net zo moeilijk (misschien wel moeilijker). Zeker om een heel nummer strak met een goede groove te spelen.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 mei 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    303

    Standaard

    Mooi nummer. Naar productie vind ik het altijd zelf heel moeilijk te kiezen om de solo er vet bovenop te leggen of toch meer te integreren in het nummer met kans dat het te diep zit. Hier zit het er voor mij net iets teveel bovenop. Maar dat is persoonlijk uiteraard.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top