Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Woody - Open Sky

  1. #1

    Standaard Woody - Open Sky

    Hey,

    Er is weer een nieuwe gitaar track van mij uit gebracht via The Ambassadors of Entertainment genaamd Open Sky.
    Ben erg benieuwd wat je er van vindt!

    https://open.spotify.com/track/3cvlZ...2b91cede604ddd

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.794

    Standaard

    Met de opname is niks mis; niet dichtgesmeerd, mooi helder. Muzikaal vind ik het wat minder: je blijft - vind ik tenminste - in meer van hetzelfde hangen. Het begint en kabbelt een beetje door; het gaat niet naar een climax toe, maar misschien was dat ook niet de bedoeling.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Mooie opname, net wat Fobo zegt; mooi open en helder. De compositie vind ik trouwens wél interessant. Misschien geen traditionele opbouw naar een finale maar dynamisch gezien toch een fijne opbouw. Het begint rustig en bouwt op naar meer om vervolgens weer rustig te eindigen. Ik heb met plezier geluisterd in ieder geval.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Met de opname is niks mis; niet dichtgesmeerd, mooi helder. Muzikaal vind ik het wat minder: je blijft - vind ik tenminste - in meer van hetzelfde hangen. Het begint en kabbelt een beetje door; het gaat niet naar een climax toe, maar misschien was dat ook niet de bedoeling.
    Heb je wel het hele nummer beluisterd?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Mooie opname, net wat Fobo zegt; mooi open en helder. De compositie vind ik trouwens wél interessant. Misschien geen traditionele opbouw naar een finale maar dynamisch gezien toch een fijne opbouw. Het begint rustig en bouwt op naar meer om vervolgens weer rustig te eindigen. Ik heb met plezier geluisterd in ieder geval.
    Thanks! Je hebt natuurlijk veel gitaar muziek en vaak zijn dat technische hoogstandjes wat natuurlijk erg vet is, maar ik ken veel gitaristen die alle dingen van bijv. Toto of Dream theater kunnen spelen maar volledige de plank misslaan als ze bijv. het intro van John Mayer - Gravity of Need your love so bad van Fleetwood Mac spelen. Dus mijn idee achter de nr die ik maken zijn simpele melodien met hier en daar een snel stukje, maar de hoofdlijn is een soort zanglijn achtige gitaar partij.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    Heb je wel het hele nummer beluisterd?
    Zo’n vraag nodigt zeker uit tot verdere explicatie. Als je niet tegen kritiek kunt, vraag er dan niet om.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Zo’n vraag nodigt zeker uit tot verdere explicatie. Als je niet tegen kritiek kunt, vraag er dan niet om.
    nee was gewoon een oprechte vaag. Maar via tekst kan je het natuurlijk op meerdere manieren opvatten

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    nee was gewoon een oprechte vaag. Maar via tekst kan je het natuurlijk op meerdere manieren opvatten
    Ok, wellicht oprecht maar niet handig; had voor mij een negatieve connotatie, maar soit.
    Ja, ik had het nummer al drie keer beluisterd, en net dan nog maar een keer (met goede headphone), maar mijn mening blijft hetzelfde.
    Het boeide me gewoon niet in de zin dat het mijn aandacht vasthield. Bij elk couplet hoor ik (min of meer) hetzelfde, met uitschieters hoog dan wel laag op de neck. Als dit gitaarspel met een goede bluessinger (m/v) gecombineerd zou worden, zou ik het een wereldnummer vinden. Nu vind ik het ‘leeg’. Overigens vind ik wel dat je een erg mooie toon maakt met je gear.

  9. #9

    Standaard

    Oke, thanks voor het luisteren en de feedback!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    Thanks! Je hebt natuurlijk veel gitaar muziek en vaak zijn dat technische hoogstandjes wat natuurlijk erg vet is, maar ik ken veel gitaristen die alle dingen van bijv. Toto of Dream theater kunnen spelen maar volledige de plank misslaan als ze bijv. het intro van John Mayer - Gravity of Need your love so bad van Fleetwood Mac spelen. Dus mijn idee achter de nr die ik maken zijn simpele melodien met hier en daar een snel stukje, maar de hoofdlijn is een soort zanglijn achtige gitaar partij.
    Ai, Ai, Ai, Wat vind ik dat toch altijd fout dit soort dingen.
    Eigenlijk zeg je nu dat je veel beter kan spelen dan wat je nu laat horen , maar je doet het niet omdat je bezig ben met ander dingen zoals een mooie zuivere toon een bend of wat dan ook..

    Net als er hier mensen zijn die vinden dat BB king een betere gitarist is dan Joe Bonamassa, en nee dat heeft niet met smaak te maken zeg ik

    Je kan slecht tegen kritiek dat is een zwak punt van je, jammer nergens voor nodig, je zou er boven moeten staan
    Je gitaarspel is prima , zowel je spel, toon, gevoel allemaal goed. Het gaat om je composities daar vinden we van, mag het ?
    Ik heb het vorige keer ook al gezegd wat ik van je muziek vind, en Fobo zegt nu eigenlijk het zelfde. En dan kom je met een flauwe opmerking, wees blij dat er nog mensen luisteren en er wat van vinden

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top