Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Effect ! Het HENK pedaal; weet iemand waar dit vandaan komt?

    Hoi allen,

    Ik heb recent een pedaal onder handen genomen en ik ben benieuwd of iemand weet wie dit gemaakt heeft.

    Het is een pedaal dat zit in een oude behuizing van een Jen Crybaby en een volume boost geeft.

    Op de achterzijde van de print staat met grote letters het woord HENK geschreven, terwijl de ingang wordt aangeduid met een E (Eingang denk ik) en de uitgang met een A (Ausgang).

    Ik ben heel benieuwd of iemand met kan helpen!

    Foto's en schema (moet ik nog uploaden) zijn te vinden op https://bernardduur.blogspot.com/
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  2. #2

    Standaard

    Tsja. En dan kom je er heul misschien achter dat een 1 of andere DIY-Henk een keer een wah heeft geknutselt. En dan? Of heb je, maar dat lijkt me stug, Het meest bijzondere, alternatieve en onnavolgbaar geniaal/originele circuit gevonden?

    Ik vind je Instagram troubles eigenlijk interessanter. De ziekte van deze tijd dat je, out of the blue en zonder enige verklaring wat er aan de hand is ineens gecancelled kan worden.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Tsja. En dan kom je er heul misschien achter dat een 1 of andere DIY-Henk een keer een wah heeft geknutselt. En dan? Of heb je, maar dat lijkt me stug, Het meest bijzondere, alternatieve en onnavolgbaar geniaal/originele circuit gevonden?

    Ik vind je Instagram troubles eigenlijk interessanter. De ziekte van deze tijd dat je, out of the blue en zonder enige verklaring wat er aan de hand is ineens gecancelled kan worden.
    Haha, interesse, interesse, interesse. Het pedaal ademt DIY en tegelijk zit het beter in elkaar dan ik dacht.

    En helemaal eens met je opmerking over Instagram. Het gebeurde daarna nog 2x snel achter elkaar, terwijl de content op mn pagina echt niets is. Mogelijk toch iemand die me niet mag? Of lig ik onder een vergrootglas?
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    Op je Instagram zie ik dan wel weer een oude Sescom DI box. Die kennis drukt je meteen met de neus op de feiten, dat je geen 18 meer bent.

    Over het HENK-pedaal heb ik inhoudelijk verder niets te melden, maar dat boeit vast niet.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Op je Instagram zie ik dan wel weer een oude Sescom DI box. Die kennis drukt je meteen met de neus op de feiten, dat je geen 18 meer bent.

    Over het HENK-pedaal heb ik inhoudelijk verder niets te melden, maar dat boeit vast niet.
    Prachtige toevoeging. Dank
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top