Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Het is zo volledig niet van belang voor Jasses wat een persoon op een forum vind van zijn muziek, dat het zo allemachtig kleinzielig is om juist daar dan iets van te zeggen. En dan kinderachtig impliceren dat ik niet voorbij mijn smaak zou kunnen luisteren en waarderen.
    Wat een kleingeestigheid. Het is in mijn oren gewoon een kutmix mag ik dat vinden ? Vraag dan niet naar meningen als je alleen maar in je zak gescheten wilt worden . Wat een zeikerd, en wat een kutmuziek

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Vraag dan niet naar meningen als je alleen maar in je zak gescheten wilt worden.
    Daarvoor zouden we een ander draadje kunnen openen:”Wie wil er in z’n zak worden gescheten?”

    Ben, neem een borrel of zo, ga eens vroeg naar bed, en kijk morgen eens opnieuw hoe de vlag ervoor hangt.

  3. #13

    Standaard

    Hoi hoi
    Ik ga niet mee of tegen iets rellen.

    In deze tijden van robot-achtige eenvormigheid jubel ik zakschijtend of niet: heerlijk. Echte schoonheid zit m in de afwijkende dingen.
    En dit is afwijkend. Glorie halleluja. Anders ga ik wel naar Beyoncé luisteren. Reteknap maar geen donder te beleven.

    Na het vierde nummer (waarin ik een heerlijke 6 snaring basdingest langs hoorde razen) vond ik de giga opeenvolging van korte snippets wat veel worden maar hé, klagen doen we niet.

    Ga lekker door, zeg ik. Leve de artistieke plaatsen waar we gewoon onbekommerd kunnen pielen wat we leuk vinden.

    Misschien moet ik ook weer s wat posten. Dan ben je niet langer alleen. Echte mannen solidariteit, kom daar s om.

    Nice! Of had ik dat al gezegd.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Hoi Gus,

    Bedankt om ook deze keer weer te luisteren! Als ik het me goed herinner, was jij van al onze platen het meest enthousiast over de September EP. Even gecheckt, en die is ondertussen alweer 13 jaar oud. Het gaat allemaal zo snel…

    Deze plaat staat effectief vol korte uptempo nummers. Ik had al van anderen gehoord dat dat ‘m minder divers maakt dan de vorigen, en die kritiek kan ik eigenlijk wel volgen. Maar ik hou ook wel van het gebundelde-energie-effect van deze! Er zijn wel een paar rustpunten, eerder op de tweede helft van de plaat, maar ze zijn effectief dun bezaaid.

    Het lijkt er alleszins op dat de nieuwe plaat in wording weer wat gas terug zal nemen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 mei 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    303

    Standaard

    Ok, Ik volg een beetje alle meningen hier. Ik vind de mix niet erg fijn om naar te luisteren. Doet dat ertoe? wss niet, maar ik geef het toch maar mee. Wat mij opvalt is dat elk nummer een beetje hetzelfde lijkt te klinken. Vind ik eigenlijk meestal wel jammer. Drive zit er genoeg in, dus ik begrijp zeker waarom mensen dit goed zouden vinden. Slecht is het ook helemaal niet. Alleen lijkt de mix mij zo gedaan omdat het kan. En het kon dus. Maar niet voor iedereen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top