Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard Info over Truetone (Visual Sound) Liquid Chorus V2 (Dus niet de H2O)

    Ooit een Visual Sound H2O V1 gehad waar ik m.n. over het chorusgedeelte erg tevreden was. Dit betrof gebruik chorus i.c.m drive/distortion. Tig jaar later de True Tone H2O V3 gehad (door de goede herinneringen aan de V1) maar daar kon ik jammer genoeg niet veel mee.
    De True Tone Liquid Chorus heb ik altijd een beetje genegeerd door de lelijke vorm (I know….).
    Nu zag ik op Facebook zo’n ding voorbij komen en wilde ik er toch eens wat dieper induiken.
    Toen viel mij op dat er erg weinig over dit pedaal te vinden is. Weinig filmpjes, weinig echte reviews. Toch vermoedt ik dat het best een goede chorus is. Maar als dat zo is, waarom is er dan zo weinig over te vinden?
    Nou helpt de naam niet echt mee betreft zoektermen.

    En als bijvraag: wie heeft er wat diepergaande info over dit pedaal?
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Toen viel mij op dat er erg weinig over dit pedaal te vinden is. Weinig filmpjes, weinig echte reviews. Toch vermoedt ik dat het best een goede chorus is. Maar als dat zo is, waarom is er dan zo weinig over te vinden?
    Nou helpt de naam niet echt mee betreft zoektermen.
    EBS Red Twister is er ook zo één: een goede chorus maar weinig over bekend.
    Onbekend maakt onbemind.
    Ik vind de TC SCF volkomen Kilo Utrecht Tango, maar wat daarover te vinden is, daar kan je sloten mee vullen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.336

    Standaard

    Ik heb zoooveel chorussen gehad, heel veel boetiek chorussen ook. Uiteindelijk ging ik mij toch aan bepaalde klankkleuren ergeren. Of ze waren te subtiel of dan weer te rigoreus aanwezig. De belangrijkste ergenis was de ongewilde volumedrop of volumeboost. Totdat ik zo'n 5 jaar geleden op deze middenklasser stuitte:


    Met volume regeling! En uitgebreide settings mogelijk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top