Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard PRS Silver Sky Filmpje

    Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn PRS Silver Sky. Ik heb ook de SE versie en moet bekennen dat ik die niet perse minder vind klinken.

    https://www.tiktok.com/@woody_guitar...EaqMv2-C5q9Mbc

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.357

    Standaard

    Hmm... mooi gespeeld, maar 't klinkt voor mij meer als iets voor telecaster brugelementje.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Mooie sound, vol en dik. Nice!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Hmm... mooi gespeeld, maar 't klinkt voor mij meer als iets voor telecaster brugelementje.
    Die John Mayer blues achtige dingen is toch juist typisch voor een strat? Tele brug pick is meer Keith Richards/Black Crowes

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Maar een se klink bijna net zo goed als een amerikaanse zeg je. Wat is het verschil dan? Gewicht? Afwerking?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Maar een se klink bijna net zo goed als een amerikaanse zeg je. Wat is het verschil dan? Gewicht? Afwerking?
    Tot nu toe neigt zelf mijn voorkeur naar de SE. Heb ooit eerst de Tungsten core model gehad, toen een blauwe SE, toen de Dragon Fruit Se erbij en toen deze er later bij gehaald omdat de SE's zo goed bevallen en de blauwe SE verkocht (anders werd het te veel).

    Hij lijkt wat opener te klinken. Sowieso speelt de neck fijner dan de gelakte neck van de dure versie. Maar die moet ik nog wel een kans geven.

  7. #7

    Standaard

    goed gespeeld en een mooie sound. Kun je wat meer vertellen over de signal chain?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    goed gespeeld en een mooie sound. Kun je wat meer vertellen over de signal chain?
    Thanks. Ik gebruik de Valeton GP-200 (Bog Blue model amp met een TS) rechtstreeks in Logic met Greenback IR van Michael Nielsen (degene die hij als favoriet aanduidt in zn pack)

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.676

    Standaard

    Klinkt lekker!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Klinkt lekker!
    Ik vind het ook een goed ding in combinatie met IR's, zeker voor de prijs. Het is jammer dat je geen foto's kan upload in deze forum, had wat prinsscreens gemaakt van de setting.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top