Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Eens. Ik zou er wel een iets levendigere speaker inzetten ipv de stock speaker.
    Klopt, doet zijn werk goed hoor maar is niet super muzikaal als ik het zo mag omschrijven. Heb dat wat opgevangen door er met een amp moddeler over te spelen, juist ook omdat ik wel wil dat hij wat gaat breken. Ook moet je het gain kanaal op de Bugera gewoon vergeten. De v22 schijnt wel een betere gain kanaal te hebben.


    Het was trouwens Bugera zonder een l zoals ik eerst schreef, typo
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 15 augustus 2023 om 16:32

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    De V22 moet het ook niet hebben van het gainkanaal. Zeker géén highgain maar zo als de naam al doet vermoeden vintage. Niet mijn smaak maar redelijk bruikbaar. Het cleankanaal daarentegen is erg mooi en warm, ook met de originele speaker.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    De Roland Jazz Chorus is er wel degelijk in 1x12 50 watt uitvoering. Er staat zelfs een op mp op het moment dacht ik.
    Klopt, poosje over gespeeld in een oefenruimte.
    Wou er eentje hebben.

  4. #34

    Standaard

    Bedankt voor alle berichten. Ik weet nu beter in welke hoek ik moet zoeken, en waar niet. Dus das altijd goed.

  5. #35

    Standaard

    Wellicht een wat verlate reactie maar bij mij kwam de Peavey Classic 30/50 in gedachten na het lezen van dit topic.

    Verder heeft een Fender Twin Reverb volgens mij veel meer headroom (heeft een vol en zeer krachtige clean sound) dan de 65 Deluxe die wat dunner klinkt maar dan wel weer de snellere break-up naar licht overstuurd heeft (dat krijg je bij een Twin vrijwel niet voor elkaar).
    Laatst gewijzigd door tnijland; 29 augustus 2023 om 08:31

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top