Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31

Discussie: Lang leve MP

  1. #11

    Standaard

    ach van dat arme student verhaal klopt toch ook geen reet meer, de gemiddelde student heeft tegenwoordig ook op zn kamertje een big-ass tv met dvd speler en weetikveel wat nog meer staan... dat noem ik nou niet echt arm..

    Vaak is het prijsverschil tussen de grotere en de kleine zaken niet eens zo groot, moet je gewoon even goed zoeken. heb zelf ook al vaak zat meegemaakt dat ze ook gewoon iets voor feedback/MP prijzen meegeven als je even een praatje maakt, of weet wat iets elders kost.

    Ben zelf ook student, en heb het echt niet ruim ofzo maar het is gewoon een kwestie van je prioriteiten verleggen, dan lukt het heus wel om de mooie spullen gewoon op de kop te tikken...

    dus --> minder naar de kroeg en meer naar de gitaarwinkel <--

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2003
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    183

    Standaard

    Shredneck heeft volkomen gelijk....
    Meestal is de verkoper van de winkel om de hoek nog supervriendelijk ook (die van mij tenminste) en wil me tenminste niet altijd het duurst aansmeren, verder heben ze vaak ook nog superservice en verstand van zaken ook..............


    Dat moest er ff uit :evil:
    Er zijn mensen die denken dat ze denken.... dat denken ze maar ...

  3. #13

    Standaard

    Dus jullie kiezen voor afzetterij, alleen voor een glimlach?
    Hun lachen inderdaad met 100% winst naar de bank toe.
    Word eens wakker.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    ik heb laatst een gitaar gekocht in gaandren bij brugman en ik kreeg hem voor nog geen 10 euro meer dan dat ie bij feedback kost en een jaar langer garantie. en je kan zeiken wat je wil over die kleine gitaar-winkels maar die lui hebben tenminste geleerd voor hun vak, bij mp of fb zijn het voor de helft vakantiewerkers die worden onderbetaalt. zo kan ik ook wel goedkoop zijn. :evil: :x

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Ik heb een gitaar gekocht bij een local voor zo'n 20% minder dan bij Feedback, maarre, eerlijk gezegd, sommige dingen zijn bij een grote zaak gewoon stukken goedkoper, dan koop ik mooi daar en niet bij een local die een stuk meer vraagt. Bij een Engl 4x12, 600 met opsturen vanuit duitsland, 760 hier in de buurt, tja, waar koop je hem dan.
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2003
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    183

    Standaard

    ik heb laatst een gitaar gekocht in gaandren bij brugman en ik kreeg hem voor nog geen 10 euro meer dan dat ie bij feedback kost en een jaar langer garantie. en je kan zeiken wat je wil over die kleine gitaar-winkels maar die lui hebben tenminste geleerd voor hun vak, bij mp of fb zijn het voor de helft vakantiewerkers die worden onderbetaalt. zo kan ik ook wel goedkoop zijn.
    Dat bedoel ik........ en mensen bij de locals hebben tenminste lol in hun vak en willen je niet alleen afzetten.... en ja ik betaal liever een paar tientjes meer bij een vriendelijke behulpzame man die ook in mijn BUDGET denkt dan de een of andere vakantiewerkmongool die niet eens weet hoeveel snaren een gitaar heeft en je toch alleen maar een Fender of Gibson van tegen de 2000,- aan wil smeren........... :evil: :evil: :evil:
    Er zijn mensen die denken dat ze denken.... dat denken ze maar ...

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.782

    Standaard

    Och als jullie op Feedback (Rotterdam) doelen ik ben daar ook goed geholpen moet ik zeggen. Je moet er alleen wel op een doordeweekse dag gewoon naar toe gaan en het wel zeggen als je iets nodug hebt. Ze zijn niet echt assertief daar. :-D

    @ Theije hoeveel verzendkosten komen er eigenlijk bovenop je bestelling. (een normalen bestelling dus geen top of cabinet ofzo maar gewoon elementen of een gitaar)
    ESPlayer

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soulflyhigh
    Och als jullie op Feedback (Rotterdam) doelen ik ben daar ook goed geholpen moet ik zeggen. Je moet er alleen wel op een doordeweekse dag gewoon naar toe gaan en het wel zeggen als je iets nodug hebt. Ze zijn niet echt assertief daar. :-D

    @ Theije hoeveel verzendkosten komen er eigenlijk bovenop je bestelling. (een normalen bestelling dus geen top of cabinet ofzo maar gewoon elementen of een gitaar)
    Mijn eerste goede ervaring in een Feedback filiaal moet nog komen, en ik ben er wel redelijk vaak geweest. Wat ik persoonlijk heel belangrijk vind is dat als ik een instrument wil kopen, ik er ook een goed gevoel bij wil hebben. Ik heb 2 keer een instrument bij Feedback gekocht, maar dat doe ik dus echt NIET meer. Niet dat er erg veel mis met de instrumenten was, maar dat ik erg gehaast geholpen ben in het ene geval en dat ik haast moest smeken om een verkoper in het andere geval gaf me geen goed gevoel. Muziek is voor mij emotie, een bepaalde verbondenheid met je instrument is dus noodzaak. Ik heb geleerd door ervaringen dat ik het erg prettig vind als men wat meer over de gitaar kan vertellen dan een gemiddelde Feedbackverkoper.

    Ik krijg overigens eerder het idee dat ik in een supermarkt ben als ik door MP loop dan dat ik in een speciaalzaak ben waar kennis aanwezig is.

  9. #19
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    zeikwijfje

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    tis ook nog eens WAT je koopt. Voor een gitaar kan ik het enigzins begrijpen, maar als je bijv. een stemapparaat of een pedaaltje koopt, dan heb je hem toch het liefste voor weinig geld of niet?
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top