Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 31

Discussie: Lang leve MP

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    716

    Standaard Lang leve MP

    Wat ben ik toch blij met muziekwinkels als Musik Produktiv, vorige week woensdagavond een SKB Deluxe case besteld, de volgende morgen om 6.35 uur een mailtje in mijn inbox dat ie voorradig was en dat ie dezelfde dag nog de deur uit ging, en vrijdagmiddag om 14:00 kwam UPS hem keurig afleveren das nog us service, bestellen en twee dagen later in huis hebben.
    En dat voor 79 euro incl. verzending, een case die mijn plaatselijke dealer me voor 125 euro aan wou smeren.
    Dus bij deze lange leve MP

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 december 2002
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    152

    Standaard

    kHeb bij Thomann.de 3 Ultimate standaardjes besteld voor 23 oiro ps itt de 40 die ze hier vragen :razz: En WTF heeft niemand bij mij in de buurt 7-snarige d'Addario setjes :evil: Die komen dus ook maar met de post van de Oosterburen. :-D

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    716

    Standaard

    Psies ik haal ook zoveel mogelijk uit Duitsland, tis allemaal lekker goedkoop en de verzending kost geen kont.

    Ik snap wel dat de kleine muziekzaken hier in NL niet tegen zulke prijzen op kunnen maar voor dat ik en mijn portemonee medelijden met ze krijgen .....

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2001
    Locatie
    Heist op den Berg (België)
    Berichten
    729

    Standaard

    ik heb maandag nacht (verleden week dus) 2 spider amps besteld bij thomann, ik ben nog steeds aan't wachten :evil:
    "The day that I die is the day that i shut my mouth and put down my guitar."

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Morgen wacht ik 2 weken op mijn nieuwe gitaar die bij mp vandaan komt. Ze gaven aan dat het ongeveer 2 weken zou duren, dus ik ben benieuwd :wink:

    Het zou ook kunnen dat er nog wat levertijd bijkomt, de gitaar hadden ze waarschijnlijk zelf nog niet...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    2 spider amps???
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2002
    Locatie
    Winschoten
    Berichten
    831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
    Morgen wacht ik 2 weken op mijn nieuwe gitaar die bij mp vandaan komt. Ze gaven aan dat het ongeveer 2 weken zou duren, dus ik ben benieuwd :wink:

    Het zou ook kunnen dat er nog wat levertijd bijkomt, de gitaar hadden ze waarschijnlijk zelf nog niet...
    jezus man je hoeveelste wordt dat wel niet
    wat voor 1 is het trouwes?

  8. #8

    Standaard

    lekker dan.

    MP verleent je zeker ook service als er iets kapot is, er onderhoudt gepleegd moet worden,geeft vast ook gratis advies en de garantievoorwaarden zijn zeker ook helemaal top....

    WHAT THE FUCK IS HET TOCH DAT IEDEREEN VOOR EEN DUBBELTJE OP DE EERSTE RANG WIL ZITTEN!

    ....de kleine winkelier wordt op deze manier om zeep geholpen, om over de kleine gitaarbouwers nog maar te zwijgen. Koop toch gewoon bij de winkel op de hoek, JUIST als het om zulke dingen als cases gaat.
    Als iedereen zijn spullen uit Duitsland haalt blijft er geen winkel in Nederland meer over, ja, zo'n teringzaak als Feedback of een of andere grote dozenschuiver.Wie zit daar nou op te wachten?

    Ik iig niet.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shredneck
    lekker dan.

    MP verleent je zeker ook service als er iets kapot is, er onderhoudt gepleegd moet worden,geeft vast ook gratis advies en de garantievoorwaarden zijn zeker ook helemaal top....

    WHAT THE FUCK IS HET TOCH DAT IEDEREEN VOOR EEN DUBBELTJE OP DE EERSTE RANG WIL ZITTEN!

    ....de kleine winkelier wordt op deze manier om zeep geholpen, om over de kleine gitaarbouwers nog maar te zwijgen. Koop toch gewoon bij de winkel op de hoek, JUIST als het om zulke dingen als cases gaat.
    Als iedereen zijn spullen uit Duitsland haalt blijft er geen winkel in Nederland meer over, ja, zo'n teringzaak als Feedback of een of andere grote dozenschuiver.Wie zit daar nou op te wachten?

    Ik iig niet.
    Jij mag dan misschien genoeg geld hebben, ik ben een arme student en als ik iets ergens anders goedkoper kan krijgen dan doe ik dat.
    Ieder voor zich en god voor ons allen zei mijn oma altijd al
    En alsof de kleine winkeliers je zoveel advies geven hier proberen ze je ook alleen maar te naaien hoor.
    En 79 euro of 125 dat scheelt nogal wat!

  10. #10

    Standaard

    Kijk, als die kleine winkelier geen klanten krijgt....dan moet ie de prijzen wel opschroeven, hij draagt immers ook belasting af. Het voordeel van de winkel op de hoek is dat je er zo binnen kunt lopen en een beetje schappelijke winkel matst je af en toe ook. Een mooi voorbeeld van winkels waar ik altijd trouwe klant was voordat ik naar het westen verhuisde zijn Musica in Deventer en Double-D in Rijssen. Daar krijg je goed advies, zijn de prijzen meer dan gerechtvaardigd en is de service veel groter dan bv Staffhorst of zo'n andere grote zaak.

    Student of niet, de waarde van de kleinere winkelier wordt schromelijk onderschat, nee, de Nederlandse muzikant klaagt liever dat alles zo duur is en haalt liever alles uit Duitsland.....jammer voor de kleinere winkelier, hou zo je hoofd maar eens boven water.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top