Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.569

    Standaard

    Ah zo. Wel mooi dat je die kritiek zo hebt weten om te buigen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Tweaken tweaken nummer bijna af, beginnen met tekst schrijven.

    https://soundclick.com/share.cfm?id=14625463

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Vet Fusion! Van alles wat ik tot nu toe van je heb beluisterd vind ik dit het vetst. Qua sound en compositie.
    Hoor veel Pestilence achtige dingen. En qua drums, volgens mij hoor ik niks wat een hele goede, progressieve metaldrummer niet kan.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Pestilence! HA! Uhm, oke, nou ja, ik hoor een heel, heel klein beetje Testimony? Mini beetje. Maar dank voor t compliment. Ik vind dit qua compositie niet beter of slechter dan andere dingen (er zit wel bewust wat meer recht-toe-recht-aan moshable riffs in verwerkt), maar qua sound zeker. Ik vind dit echt veel beter klinken dan mijn vorige EP.

    Dank!!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Dit is de nieuwste versie overigens, meer aandacht voor de drum (meer humanizing, minder snare, iets betere reverb, wat betere partijen geprogrammeerd mbt aantal details)

    https://soundclick.com/share.cfm?id=14626192

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Allemachtig Fu!!!!! Wat 'n ruimte zit erin. Drums - doorgaans in dit genre zeker niet mijn favoriet - erg goed gemaakt. Ik vind het geweldig!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ha! Dank hoor! Wat bedoel je precies met ruimte? Qua mix? Of compositie? Er komen nog vocalen dus dan wordt die mix vanzelf dichter hehe

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ha! Dank hoor! Wat bedoel je precies met ruimte? Qua mix? Of compositie? Er komen nog vocalen dus dan wordt die mix vanzelf dichter hehe
    Beide: jouw genre muziek heeft vrij gauw (vind ik dan) een overkill aan geluid, een wall of sound die over je heen dondert. Hier vind ik alles, zowel in de compositie als in de mix goed te onderscheiden; het is niet dichtgesmeerd, er zit breedte en diepte in (er zal best wel een technische term voor zijn).
    Maar ik zie de vocalen met angst en beven tegemoet... Had er liever een waanzinnige solo over gehoord.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ondertussen aan t derde nummer van de nieuwe EP begonnen. Sfeervolle mid tempo prog death, what's in a word!

    https://soundclick.com/share.cfm?id=14631298

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top