Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Nice ding man zelf ook een tijdje naar zitten loeren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Leuke strat, is dat relic van Fender zelf? Ben daar niet erg fan van maar goed ik ben niet heel voorzichtig met gitaren en met deze zou ik me ook niet meer druk maken over een kras of meer. Ik zou wel even dat hele verse hout bewerken met wat koffie en wat as of zo. Dit ziet er wel heel maagdelijk uit evenals de brug die glimt ook nog wat te veel en daardoor lijkt het wat onecht.
    Beetje water met zout op de brug en metalen onderdelen sprayen met een plantenspuitje inderdaad. Vind de relic aan de paintjob wel heel nice gedaan. Hoe bevalt pao ferro tov rosewood? Kwa looks zie je bijna geen verschil.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Leuke strat, is dat relic van Fender zelf? Ben daar niet erg fan van
    De relics van de custom shop vind ik wel echt goed. Maar die van de roadworn serie ziet er erg nep uit, ook de oude roadworn serie.
    Vooral dat geschuurde stuk waar je onderarm steunt....
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o0rollo0o Bekijk bericht
    Nice ding man zelf ook een tijdje naar zitten loeren.



    Beetje water met zout op de brug en metalen onderdelen sprayen met een plantenspuitje inderdaad. Vind de relic aan de paintjob wel heel nice gedaan. Hoe bevalt pao ferro tov rosewood? Kwa looks zie je bijna geen verschil.
    Gooi m onder tram 9. Beter dan het plantenspuitje.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Het is zo'n plantenschotel wijsheid.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o0rollo0o Bekijk bericht
    Nice ding man zelf ook een tijdje naar zitten loeren.



    Beetje water met zout op de brug en metalen onderdelen sprayen met een plantenspuitje inderdaad. Vind de relic aan de paintjob wel heel nice gedaan. Hoe bevalt pao ferro tov rosewood? Kwa looks zie je bijna geen verschil.
    Thnx! Vind de paintjob ook tof. Op de foto’s heb ik bewust de cracks en relics proberen te vangen. In real life zie je ze nooit allemaal zo goed vanwege het veranderde licht inval en is het allemaal veel subtieler. Dat blanke hout en de brug veranderd de komende jaren wel vanzelf. Ga aan deze gitaar verder ook nog niks tweaken. Wil haar eerst goed leren kennen. 2 repetities er mee achter de rug en man wat speelt ie lekker! Hoewel het nog wel een beetje zoeken is naar de strat sound die ik wil.

    Dat Pao Ferro bevalt me verrassend goed. Het heeft een soort soft touch gevoel. Wellicht doordat de structuur nog fijner is dan bij rosewood.
    Kleur komt bij deze hals dicht in de buurt bij rosewood, maar het is toch wel iets lichter.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Erg mooie lake placid versie! Ik vind dit de mooiste kleur voor een strat


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top