Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 51
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Mooie review, duurt effe voordat hij to the point komt maar dan heb je ook wat
    Ben het er wel mee eens want buiten het feit hoe je alles gemaakt hebt (goed gespeeld, gemixt en verzonnen), is het ook gewoon een goed nummer dat echt anders klinkt als doorsnee. Hier mag je best trots op zijn! Ook zeer creatieve clip. Met weinig middelen en de nodige fantasie een interessante video neerzetten. Sjapoo

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Effectief erg fijne review, al was mijn eerste gedacht dezelfde als die van Pasqual:das een fameuze intro om door te worstelen... De vergelijkingen gemaakte vergelijkingen zijn vrij logisch, radiohead de meest logische door de grote gelijkenis met weird fishes (enkel het begin hoor, maar die is wel vrij treffend). Maar ik heb met plezier nog eens geluisterd, en effectief, mooie video!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Bedankt Fu, dat compliment doet me eigenlijk wel deugd. Ook altijd enthousiast over jouw shizzle!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    Tannhauser Orchestra op Spotify beluisterd: helemaal mijn ding. Sowieso heb ik een zwak voor Vlaamse (Belgische?) indie. Wat een kwaliteit zit daar. Das Pop, dEUS, voorprogramma's van Mintzkov gedaan, Creature with the Atom Brain, Sedan Vault, en veel meer. Dit zet ik vaker op, jasses. Top.
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 10 mei 2023 om 14:06

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Laten we de bruine neuzen even wassen voor we weer verder gaan heren, en de veren ook

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    u zei veren? ;-)


  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Maar serieus, er loopt echt wat kwali rond hier heren, leuk Ik keek bijv laatst nog een playthroug van Bloodline, man man, wat is die gozer goed geworden. Hij was altijd al goed, maar ook zijn slaghand is echt bizar goed geworden. Nu is tech death natuurlijk heel wat anders dan indie, maar de mix van stijlen onder jullie toppers is echt fijn.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    Mee eens. Kwaliteit staat voor mij boven genre, en als die kwaliteit er is, kan ik genieten van vrijwel alles. Behalve ska. Ik haat ska.
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 10 mei 2023 om 15:23

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Ik heb dat eigenlijk alleen met schlager. Ik luister ska, jazz in al haar vormen, jazzrock in al haar vormen, evenzo metal, klassiek, pop (van Westers tot J, K, C, maar ook Oost-Europees, Arabisch etc), rock, indie, Americana in al haar vormen, EDM in alle genres, Midden-Oosters traditioneel, veel crossover dingen (bijv Karnataka met jazzrock( etc. Maar vroeger luisterde ik 24/7, nu toch minder, en merk ik dat metal, pop en jazzrock toch mij 3 grote liefdes zijn, in die volgorde. Het hoeft ook niet meer zo experimenteel en ingewikkeld en anders en blabla. Ik luister net zo lief Dua Lipa als Obscura

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    Da's lekker breed, idd ;-) Merk dat ik met de jaren ook milder word t.a.v. 'andere' muziek, minder judgemental ofzo.

    *luistert ska*
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 11 mei 2023 om 10:11

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top