Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Bij verkoop van bedrijf aan consument is het simpel: de verkoper is aansprakelijk, dat staat letterlijk in de wet (art. 7:11 BW). Maar bij verkoop tussen consumenten onderling (art. 7:9 BW) staat er niet meer dan dat de verkoper moet zorgen dat de gekochte zaak wordt afgeleverd bij de koper.


    Even los hiervan misschien een enquête houden "houden of terug sturen", Ik zeg iig ook terug sturen die handel.
    Er zijn zat van Tokai's zo bijzonder is het allemaal niet

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Er zijn zat van Tokai's zo bijzonder is het allemaal niet
    Dat denk ik ook, en waarschijnlijk meerdere onder ons. Maar dit is wel de natte droom van TS; derhalve lijkt hij niet geheel voor rede vatbaar...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Ik weet niet waarom de Love Rock en Reborn die status kregen en de andere Japanners die zeker niet minder waren niet. Niet omdat er celebs op speelden (afgezien van een verdwaalde foto van Gibbons en SRV)
    Pat en Doug hebben d'r wel 's een blindfold op losgelaten,

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Een gitaar waar ik niet op kan spelen = een gitaar die ik dus nooit zou kopen. Terugsturen dus


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Een gitaar waar ik niet op kan spelen = een gitaar die ik dus nooit zou kopen. Terugsturen dus


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Alles is wel zo'n beetje gezegd. Mike is aan de beurt

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Dank voor alle reacties. Hoe een 1979-er LS 80 Les Paul Reborn 'voelt' en 'speelt' is voor mij oude koek en tot nu toe heb ik nog nooit een niet-oplosbaar probleem met ongezien / niet bespeeld gekochte gitaren gehad (lucky me) . Tot aan de SG Special 60's Tribute aan toe die ik met verroeste frets idem snaren en idiote actie destijds (met korting) van Tonika binnen kreeg. Voor mij was overduidelijk waarom het bij Tonika een winkeldochter was geworden maar is uiteindelijk een super goed spelende gitaar gebleken. Een kwestie van 'tender loving care' en afstellen. Ik heb met Mark Fletcher een regeling getroffen; ik houd de gitaar en krijg een bommetje duiten terug. De breuk zit boven de topnut dus het bespeelbare deel van de hals is niet gecompromitteerd. Dus het heeft na reparatie meer weg van een aangescherfde kop en ook dat wordt doorgaans niet als probleem ervaren.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Lef! Wordt gewaardeerd.

    Ben wel erg benieuwd naar de "voor" en "na" foto's straks.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    de gitaar gaat voor de reparatie naar Francesogitaarbouw in Arnhem; echt een gitaarbouwer dus geen veredelde bouwpakketten-in-elkaar- zetter. Hij wordt ook wel eens ingehuurd door The Fellowship of Acoustics wanneer hun eigen gitaarbouwer overbezet is. Hem heb ik al eerder een oude flamencogitaar 'met een issue' onder handen laten nemen en dat heeft hij toen perfect gedaan voor een faire prijs. Als er wat gerefinished zou moeten worden, kan ik dat zelf. Ik heb al eens een compete gitaar (Flying V) gerefinished in nitrocellulose Pelham Blue met idem clearcoat dus daar heb ik geen vrees voor. Maar omdat Photobucket mijn account heeft geblokkeerd omdat ik foto's met name hier heb geshared, moet je me even helpen met een platform waar ik foto's kan plakken die ik dan hier kan sharen.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Bij https://imgur.com/ kun je plaatjes kwijt.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Eigenlijk zou het verboden moeten worden one piece necks van het eigenlijk niet zo sterke mahonie te maken. Maar ja dat doen ze al 200 jaar zo bij gibson… en de namakers doen het dan ook maar zo. (bij het veel taaiere esdoorn halsen hoor je zelden over een nekbreuk, dit ter zijde).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top