Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Ken het nummer niet - kan het dus niet vergelijken - maar dat boeit niet: ik vind het erg knap en melodieus gespeeld!! Verder wat Benwave zegt: dit verdient een fatsoenlijke opname. Nog effe wat extra investeren...
    Thx voor het luisteren! Tja, jullie hebben gelijk hoor. Maar dat extra investeren doe ik dan liever voor mn eigen muziek

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Lekker hoor! Enneh, mooie gitaar! Neem ik aan de RG565-EG (Genesis edition) oftewel dezelfde als ik heb? Je hebt de elementen vervangen? Of alleen maar gekleurd?

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Lekker hoor! Enneh, mooie gitaar! Neem ik aan de RG565-EG (Genesis edition) oftewel dezelfde als ik heb? Je hebt de elementen vervangen? Of alleen maar gekleurd?
    Dankjewel! yes, de 565 EG Geweldige gitaar. Ik heb idd de pickups vervangen, in de brug heb ik een DiMarzio Tone Zone zitten en in de neck een DiMarzio Air Norton S. En ook nog andere knopjes, voor de fun.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Oke. Die 2 pickups die je noemt zijn natuurlijk prima, en t is een bekende combi die Ibanez zelf ook relatief vaak levert in stock modellen (Prestiges), maar ik vind de pickups die in de Genesis zitten echt enorm goed van zichzelf. Anway, het zijn mooie gitaren. Met een grappige, ouderwets en hoekig aanvoelende body en neck, minder 'snel', minder gestroomlijnd etc. Maar nog steeds een fantastische gitaar die lekker speelt

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Oke. Die 2 pickups die je noemt zijn natuurlijk prima, en t is een bekende combi die Ibanez zelf ook relatief vaak levert in stock modellen (Prestiges), maar ik vind de pickups die in de Genesis zitten echt enorm goed van zichzelf. Anway, het zijn mooie gitaren. Met een grappige, ouderwets en hoekig aanvoelende body en neck, minder 'snel', minder gestroomlijnd etc. Maar nog steeds een fantastische gitaar die lekker speelt
    Ik vond de bridge pickup op zich ook wel prima, alleen die Infinity R had ik weinig mee. Ik ben zelf vooral helemaal weg van de reversed headstock en natuurlijk de originele Edge tremolo, in mijn ogen de beste floyd rose-style brug ooit. Maar gitaren blijven bij mij eigenlijk bijna nooit stock, ik vind het leuk om ze een eigen smoel te geven.
    Laatst gewijzigd door Luc-O; 1 mei 2023 om 13:25

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ja ik heb eindelijk weer een reversed headstock hehe. Ik ben geen verzamelaar maar stiekem is nu de 'collectie' wel 'compleet' huh hujlh

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top