Beste forumleden,

Na ongeveer 10 jaar weinig tot geen gitaar te hebben gespeeld, wil ik de draad weer gaan oppakken. Destijds heb ik een Marshall JCM 800 top + buikkast gekocht met eigenlijk te weinig verstand en onderzoek naar deze versterker. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee welk model, welk jaartal, welk type ik precies heb, maar ik was jong en vond het cool om zo'n monster in mijn kamertje te hebben staan. Dus kocht ik er 1. Zo heb ik er dus ook een aantal jaar op gespeeld (met plezier). Maar uiteraard heb ik deze versterker met zijn 100 Watt nooit voluit kunnen zetten, en dus nooit zijn volle potentie kunnen gebruiken. Optreden deed ik niet. Ben echt een thuisspeler. Nu ik dus het gitaarspelen weer wil oppakken, wil ik gewoon een leuke thuisversterker hebben (heb mijn oog op een 1 watt Blackstar combo) om gewoon als hobby lekker af en toe te spelen en hopen wat beter te worden.

Nu is mijn vraag: Eigenlijk wil ik deze versterker dus verkopen, maar weet ik niet zo goed hoe ik het moet aanpakken. Kan iemand mij helpen met welk jaartal/model ik heb en welke andere belangrijke info ik nodig heb? Wat een eventuele richtprijs zou zijn voor deze set? Hij werkt in mijn oren prima maar geen idee wat de staat van de buizen is. Moet ik hem eerst laten nakijken? Hij is volgens mij ook gecustomized (heb ik me laten vertellen toen ik hem kocht destijds), doet dit nog wat met de prijs?

Ben niet zo'n groot fan van marktplaats, dus zat eerst te denken om deze aan een winkel te verkopen (doen muziekwinkels dit eigenlijk?) Of snij ik mezelf dan enorm in de vingers? Wellicht ontkom ik niet aan Martkplaats o.i.d.
Hoop hier eigenlijk wat advies in te winnen van mensen met iets meer verstand ervan en hoe ik dit het beste kan aanpakken, zonder mezelf compleet op te lichten

Hieronder wat foto's van de versterker in kwestie om wellicht wat meer informatie te kunnen vergaren. Hopelijk niet te lang van stof, en wellicht dat iemand mij hier op weg kan helpen!