Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard NPO2 Opsporing Verzocht: inbraken Benschop, Doorn en Hoogeloon

    https://www.nu.nl/media/6257169/opsp...n-gitaren.html

    28 mrt 2023 om 14:24
    Update: 8 uur geleden
    88 reacties

    In de hoop zijn gestolen gitaren terug te krijgen, doet Casper Starreveld van Kensington vanavond een oproep in Opsporing Verzocht. De kostbare instrumenten werden in februari ontvreemd uit een muziekstudio in Benschop.
    Vorige week vertelde Starreveld nog aan het ANP dat hij ervan uitgaat dat de instrumenten niet meer terugkomen. "Ik heb me er wel een beetje bij neergelegd dat ze voor altijd weg zijn. En ergens denk ik soms ook dat ik het misschien moet zien als een afronding van deze periode met de band. Dat ik met zowel een nieuwe zanger als nieuwe gitaren door moet", zei de gitarist, verwijzend naar het vertrek van zanger Eloi Youssef uit de band. "En af en toe denk ik gewoon een heleboel scheldwoorden."

    De diefstal van de gitaren van Starreveld staat niet op zichzelf. In februari en maart werd ook bij muziekstudio's in Doorn en Hoogeloon ingebroken. Daar is voor tonnen aan apparatuur en instrumenten meegenomen. Ook die zaken komen dinsdag in Opsporing Verzocht aan bod.

    Opsporing Verzocht is dinsdagavond om 20.30 uur te zien op NPO2.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    In Doorn zijn een koffiezetapparaat en een oude computer meegenomen. Dat lijkt mij nog wel te overzien, net als een tijdje geen Kensington.



 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top